آیا مدارس تهران فردا دوشنبه 2 دی 1402 تعطیل است؟


آیا مدارس تهران فردا دوشنبه 2 دی 1402 تعطیل است؟

در ادامه به تعطیلی مدارس استان تهران فردا دوشنبه 2 بهمن 1402به علت برودت هوا یا آلودگی هوا خواهیم پرداخت.

با توجه وضعیت هواشناسی مبنی بر افزایش آلودگی هوا در سطح استان تهران، امکان تعطیلی مدارس برای دوشنبه 2 بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد. در خبر زیر به جزئیات تعطیلی مدارس تهران برای فردا دوشنبه به دلیل آلودگی هوا می‌پردازیم.

تا این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس استان تهران به علت آلودگی هوا برای فردا دو شنبه 2بهمن ۱۴۰۲ منتشر نشده است. به محض رسیدن اطلاعیه جدید مبنی بر تعطیلی مدارس استان تهران این خبر به روز رسانی میشود.

آیا مدارس تهران فردا دوشنبه 2 دی 1402 تعطیل است؟

هواشناسی اعلام کرد: فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی، افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد: سه‌شنبه با تقویت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده بارش تشدید می‌شود و گستره آن مناطقی از مرکز، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران مرکزی و قم را نیز در بر خواهد گرفت.

گزارش سازمان هواشناسی نشان می‌دهد چهارشنبه گستره بارش این سامانه علاوه بر مناطق قبلی به شرق، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور نیز کشیده می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، پنج‌شنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب، بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود. به ویژه در ارتفاعات البرز بارش برف قابل ملاحظه است.

طبق گزارش هواشناسی، یکشنبه خلیج فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۵ و کمینه دما ۵ درجه خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!