بازداشت سارقان مسلح طلاهای خانه کرمانی ها


بازداشت سارقان مسلح طلاهای خانه  کرمانی ها

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سازمان یافته سارقان طلای منازل و احشام در سلسله عملیات‌های اخیر ماموران پلیس آگاهی جیرفت خبر داد. سردار ناصر فرشید در تشریح این...

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند سازمان یافته سارقان طلای منازل و احشام در سلسله عملیات‌های اخیر ماموران پلیس آگاهی جیرفت خبر داد.

سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش‌های مردمی به پلیس مبنی بر وقوع چند مورد سرقت مسلحانه طلای منازل در جیرفت و شهرستان‌های جنوبی استان اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس جیرفت قرار گرفت و با پیجویی‌های بی‌وقفه ماموران پلیس آگاهی اعضای این باند هنگام اوراق کردن خودروهای سرقتی در یک منزل در یکی از محله‌های جیرفت غافلگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۶ سارق و ۵ مالخر مرتبط با آنان گفت: اعضای این باند مسلح که با ورود به منازل اقدام به زورگیری و سرقت طلای خانم‌ها می‌کردند تا کنون به ۱۶ مورد سرقت طلا و احشام اعتراف کرده‌اند.

سردار فرشید با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح جنگی و ۳خودرو از این باند تصریح کرد: این سارقان پس از بازسازی صحنه‌های جرم و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.


بازداشت سارقان مسلح طلاهای خانه  کرمانی ها

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ فکرشو می کردید این پسر کوچولو در بزرگسالی تبدیل به جورجینا شود!