فرزندکشی برای فرار از اتهام در اردبیل


فرزندکشی برای فرار از اتهام در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، جلال آفاقی اظهار کرد: کیفرخواست حادثه قتل بی‌رحمانه فرزند در یکی از محلات حاشیه اردبیل، صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

وی تصریح کرد: در پی دریافت گزارش قتل دختر خردسالی در یکی از محلات حاشیه شهر، تعقیب متهمان احتمالی در دستور کار ویژه دادستانی اردبیل قرار گرفته و بلافاصله با تعیین بازپرس ویژه جنایی و ورود کارآگاهان، تحقیقات اولیه شروع شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ابتدا والدین کودک، افرادی را که قبلاً با ایشان سابقه نزاع و درگیری مسلحانه داشته‌اند به عنوان قاتل فرزند خود معرفی کرده و با تشریح چگونگی واقعه تلخ، خواستار دستگیری و مجازات مرتکبان شدند.

آفاقی افزود: در ادامه با تلاش‌های شبانه‌روزی بازپرس ویژه جنایی دادسرای اردبیل و بررسی تخصصی ابعاد فنی و پیچیده پرونده، در نهایت پدر مقتول در مقابل نتیجه کلیه تحقیقات و استعلامات فنی و بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشوده و از قتل بی‌رحمانه فرزند خود خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پدر مقتول انگیزه خود را صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود در جهت رهایی از مجازات و پرداخت دیه عنوان داشته که با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اضافه کرد: پرونده با پایان تحقیقات در کوتاه‌ترین زمان، با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان اردبیل ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان