آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد


آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

محسن اسلامی درخصوص اعلام نظر شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1000 نفر از کسانی که به نتایج بررسی‌ها اعتراض داشتند، گفت: شب گذشته لیست شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1014 نفر به ستاد...

محسن اسلامی درخصوص اعلام نظر شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1000 نفر از کسانی که به نتایج بررسی‌ها اعتراض داشتند، گفت: شب گذشته لیست شورای نگهبان درخصوص تأیید صلاحیت 1014 نفر به ستاد انتخابات ابلاغ شد و ما به‌سرعت برای این افراد با سرشماره‌ی ستاد انتخابات پیامک ارسال کرده و اطلاع‌رسانی را انجام دادیم.

وی افزود: هم‌چنین این اسامی را در سامانه جامع انتخابات قرار دادیم تا فرمانداران مراکز حوزه به آن دسترسی داشته باشند و امر اطلاع‌رسانی دیشب انجام شد و ابلاغ‌ها صورت گرفت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: با احتساب این عددِ 1014 نفرِ شب گذشته و هم‌چنین 11019 نفری که هیئت نظارت مرکزی درباره‌ی آنان اعلام نظر کرده بود، مجموعاً تاکنون 12033 نفر تأیید صلاحیت‌شده داریم.

اسلامی در پاسخ به اینکه آیا این اسامی از میان ردصلاحیت‌شدگان و یا عدم احراز صلاحیت‌شدگان بوده‌اند؟ اظهار داشت: این تعداد، هم از ردصلاحیت‌شدگان و هم عدم احرازصلاحیت‌شدگان بوده است. هم‌چنین اینکه در این تعدادِ 1014 نفر، هیچ‌یک از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس نیستند و آن اسامی در فهرست دیگری منتشر خواهد شد.

وی گفت: شورای محترم نگهبان مجدداً بررسی خواهد داشت و نتایج اعلام خواهد شد؛ 19 بهمن‌ماه مجدداً لیستی به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌کنند و ما به‌محض دریافت، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دبیر ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز بیان کرد: هم‌چنین 4 بهمن‌ماه اسامی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را از شورای نگهبان دریافت می‌کنیم و به‌محض دریافت، ابلاغ و اطلاع‌رسانی به کلیه فرمانداری‌های مراکز استان صورت می‌گیرد.

اسلامی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک نیز خاطر نشان کرد: روز گذشته جلسه فناوری با حضور مدیران و کارشناسان حوزه فناوری استان‌ها را داشتیم و برای چهار حوزه انتخابیه ملایر، قم، رشت و خمام و آبادان به‌صورت ویژه آموزش عوامل اجرایی انتخابات را انجام دادیم. ضمناً مجموعه‌ای از ستاد انتخابات برای بررسی وضعیت زیرساخت این استان‌ها، به این حوزه‌ها خواهند رفت.


آخرین آمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه