آیین پاسداشت فریدون اسماعیلی در فرهنگسرای ارسباران


آیین پاسداشت فریدون اسماعیلی در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران ، آیین پاسداشت استاد فریدون اسماعیلی پیشکسوت هنر گویندگی و دوبله به همراه رونمایی از فیلم مستند « فریدون برادر منوچهر» ، دوشنبه ۲ بهمن...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران ، آیین پاسداشت استاد فریدون اسماعیلی پیشکسوت هنر گویندگی و دوبله به همراه رونمایی از فیلم مستند « فریدون برادر منوچهر» ، دوشنبه ۲ بهمن ساعت ۱۷ با مشارکت شبکه مستند و با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

فریدون اسماعیلی برادر منوچهر اسماعیلی دوبلور قدیمی و پیشکسوت است. او که از تهیه کنندگان قدیمی و بنام رادیو است، کار خود در عرصه گویندگی را تحت نظر علی کسمایی و ایرج دوستدار در استودیو مولن روژ از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و به مرور در جایگاه گوینده رادیو، نویسنده، و کارگردان در عرصه رادیو فعالیت کرده است و همچنین ساخت ده ها آنونس تبلیغاتی و فیلم های مستند برای کودکان و نوجوانان و تالیف صد کتاب کودک در شکل نوار قصه و کتاب را در کارنامه خود دارد.

نمونه صدای او در فیلم و سریال‌های قصه‌های جزیره، راه خطر، راننده، گانگستر(جاسوس)، مکانی در آفتاب، بهترین مرد، ساعت ده و نیم، سیلویا و کتاب گویا مجموعه نامرئی و ماجراهای شرلوک هولمز موجود است.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از استاد اسماعیلی، از فیلم مستند «فریدون برادر منوچهر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی نیز رونمایی می‌شود؛ این فیلم روایتی از سال‌ها فعالیت هنری فریدون اسماعیلی است.

علاقمندان برای شرکت در این ویژه برنامه به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.


آیین پاسداشت فریدون اسماعیلی در فرهنگسرای ارسباران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی یمن / زخمی شدن 10  نفر