نقش زن جوان در باند دزدان خانه های مشهدی ها چه بود؟ / پلیس وارد عمل شد


نقش زن جوان در باند دزدان خانه های مشهدی ها چه بود؟ / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، حضور یک زن در جامعه همیشه نشان از وجود یک خانواده نیست، گاهی سارقان برای پوشاندن اقدامات شرورانه‌شان یک زن را با خود همراه می‌کنند. حالا اگر این زن اعتیاد ، زندگی‌اش را تسخیر...

به گزارش رکنا، حضور یک زن در جامعه همیشه نشان از وجود یک خانواده نیست، گاهی سارقان برای پوشاندن اقدامات شرورانه‌شان یک زن را با خود همراه می‌کنند. حالا اگر این زن اعتیاد ، زندگی‌اش را تسخیر کرده باشد، راهی به جز همراهی با سارقان مرد ندارد. موضوعی که در روز‌های گذشته منجر به انهدام یک باند خانوادگی سرقت در مشهد شد.

با اعلام گزارش‌های مکرر شهروندان در محدوده غرب مشهد مبنی بر سرقت قطعات خودرو و همچنین دزدی از منازلشان، موضوع به‌طور ویژه در دستورکار پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

بررسی اظهارات شاکیان نشان داد که سارقان با نفوذ به منازل در چشم برهم زدنی اقدام به سرقت اموال مسروقه می‌کنند و در یکی از پرونده‌ها، صاحب‌خانه زمان خیلی کوتاهی منزلش را ترک کرده، اما به‌محض بازگشت متوجه دزدی از خانه‌اش شده است.

کشف سرنخ‌های موجود نشان داد که سارقان با یک پراید پلاک‌مخدوش مرتکب سرقت شده‌اند و براساس آنچه مال‌باختگان اعلام کرده‌اند، مشخص شد متهمان 2 مرد و یک زن هستند که پس از سرقت بلافاصله متواری می‌شوند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از ظرفیت‌های پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در بولوار توس شناسایی و در یک اقدام ضربتی هر سه متهم را دستگیر کنند. در این عملیات خودرو سارقان نیز توقیف شد.

در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان، تعداد پنج دستگاه پخش خودرو، پنج باتری و دو کپسول آتش‌نشانی سرقتی کشف شد. هر سه فرد دستگیرشده دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی بوده و دو متهم مرد نیز دارای سوابق متعدد سرقت هستند.

در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به چهار فقره سرقت منزل و ۲۳‌فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده الهیه و قاسم‌آباد اعتراف و اقرار کردند که اموال مسروقه را به دو مال‌خر فروخته‌اند.

با اعتراف متهمان، تحقیقات برای شناسایی دو مال‌خر آغاز شد و این افراد نیز در عملیاتی مقتدرانه دستگیر شدند. از مخفیگاه این افراد شانزده باتری خودرو مسروقه کشف شد. تاکنون مأموران موفق به شناسایی سیزده مال‌باخته شده‌اند و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.


نقش زن جوان در باند دزدان خانه های مشهدی ها چه بود؟ / پلیس وارد عمل شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی