جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی


جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ، شهرام محسنی گفت: حکم پرونده یک شرکت هواپیمایی که در ایام اربعین اقدام به گرانفروشی بلیط کرده بود در شعبه چهارم مهم و ملی...

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ، شهرام محسنی گفت: حکم پرونده یک شرکت هواپیمایی که در ایام اربعین اقدام به گرانفروشی بلیط کرده بود در شعبه چهارم مهم و ملی تعزیرات حکومتی به پرداخت 102 میلیارد ریال جزای نقدی معادل 25 برابر ارزش تخلف محکوم شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همچنین با توجه به تکرار تخلف، حکم به ممهور کردن مجوز شرکت به مهر تخلف مرتبه دوم و قطع سهمیه سوخت یارانه ای پروازهای داخلی و خارجی به جز سفرهای زیارتی به مدت سه ماه به عنوان قطع خدمات دولتی محکوم شد.

به گفته محسنی، رئیس شعبه چهارم مهم و ملی براساس مصوبات سران قوا حکم قطعی و لازم الاجرا به پلمب و نصب 10 روزه پارچه تخلف بر سر در دفتر تهران این شرکت به منظور آگاهی مردم را صادر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان گرانفروشی احراز شده چهار میلیارد و 72 میلیون ریال در فروش 410 پرواز اصفهان به نجف و 133 بلیط رشت به نجف بوده است.


جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی