طرح استیضاح نتانیاهو روی میز کنست


طرح استیضاح نتانیاهو روی میز کنست

منابع رسانه‌ای از بررسی طرح استیضاح نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی امروز (دوشنبه) در پارلمان این رژیم درپی شکست در مقابل مقاومت فلسطین خبر دادند.

خبرنگار الجزیره در این باره گفت که حزب مخالف کارگر رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در بازگرداندن اسیران صهیونیست به دولت نتانیاهو رای عدم اعتماد خواهد داد.

مراو میکائیلی، رهبر حزب کارگر تاکید کرد که اگر برای بازگرداندن اسیران در غزه توقف جنگ ضروری باشد، در انجام این کار تردیدی نخواهد داشت.

کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز برای بحث درباره طرح سلب اعتماد از دولت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به دلیل ناکام ماندن در بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه تشکیل جلسه می‌دهد.

طرح استیضاح نتانیاهو توسط حزب کار رژیم صهیونیستی ارائه شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از حزب کار گزارش داد: حماس فرزندان ما را به مدت ۱۰۸ روز اسیر کرده است. جان آنها هر لحظه در خطر است. دولت آنها رها کرده و تصمیم لازم را برای نجات آنها و بازگرداندن همه آنها نمی‌گیرد.

حزب کار رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه خود آورده است: انتظار داریم همه جناح‌های اپوزیسیون از طرح سلب اعتماد حمایت کنند و از دولت بخواهند به مواردی پاسخ دهد که خواب را از چشم اسرائیلی‌ها گرفته است.

شهرک نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست نتانیاهو را به منظور توافق با مقاومت فلسطین برای برقراری آتش‌بس و آزادی اسرا تحت فشار قرار داده‌اند.

طرح استیضاح نتانیاهو روی میز کنست

آنها نتانیاهو و کابینه وی را مقصر کشته شدن فرزندان اسیرشان در غزه می‌دانند و تاکید کرده‌اند که دیگر اعتمادی به این کابینه ندارند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام مقاومت مغایرت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !