سخنگوی ستاد انتخابات: 1560 اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند


سخنگوی ستاد انتخابات: 1560 اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای انتخابات امسال 1560 نفر اصلاح‌طلب، 2725 اصول‌گرا و 4073 نفر از طیف های مستقل برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند به همین جهت شرایط رقابتی بودن در انتخابات امسال مهیا است.

سخنگوی ستاد انتخابات: 1560 اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند

به گزارش راهبرد معاصر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: برای انتخابات مجلس امسال 1560 نفر اصلاح‌طلب، 2725 اصول‌گرا و 4073 نفر از طیف های مستقل برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند به همین جهت شرایط رقابتی بودن در انتخابات امسال مهیا است.

وی درباره چگونگی بدست آمدن این آمار گفت: در مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام، پرسشنامه‌ای در اختیار داوطلبان قرار گرفته که در این پرسشنامه سوالی مبنی بر تعیین وابستگی یا تمایل داوطلب به هر کدام از طیف‌های سیاسی آورده شده بود. این پرسشنامه بر اساس قانون باید توسط وزارت کشور تعریف و تدوین شود و به تایید شورای نگهبان برسد. یعنی به صورت کلی از این پرسشنامه آماری ارائه نمی‌شود.

وی افزود: اکنون ما در کشور سه طیف سیاسی تعریف شده یعنی، اصول گرا، اصلاح‌طلب و مستقل داریم. بر اساس این بررسی ستادی استانی، ما شاهد هر سه طیف در میان داوطلبان بوده‌ایم./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا