افزایش فوق العاده ویژه، شامل معلمان نیز می‌شود


افزایش فوق العاده ویژه، شامل معلمان نیز می‌شود

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به تصویب افزایش فوق العاده برای کارکنان دستگاه‌های مختلف تا ۳ هزار امتیاز در کمیسیون تلفیق بودجه، عنوان کرد: بر اساس توافق کمیسیون تلفیق و دولت فوق العاده ویژه به همه گروه‌‎های شغلی که تاکنون این فوق العاده ویژه را دریافت نکردند، پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با یادآوری اینکه در اواخر دی ماه خواستار ترمیم حقوق پرسنل آموزش و پرورش شده بودیم، گفت: با تدبیری که در کمیسیون تلفیق بودجه صورت گرفت، فوق العاده ویژه به میزان ۳ هزار امتیاز برای برای تمامی دستگاه‌ها از جمله کارمندان وزارت ورزش، وزارت آموزش و پرورش، وزارت رفاه و تمامی گروه‌هایی که تا کنون فوق العاده دریافت نکرده‌اند، می‌شود.

به گزارش خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به تصویب افزایش فوق العاده برای کارکنان دستگاه‌های مختلف تا ۳ هزار امتیاز در کمیسیون تلفیق بودجه، عنوان کرد: بر اساس توافق کمیسیون تلفیق و دولت فوق العاده ویژه به همه گروه‌‎های شغلی که تاکنون این فوق العاده ویژه را دریافت نکردند، پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگیان در جامعه و همچنین تخصصی بودن این شغل، ترمیم حقوق و مزایای آنان را در راستای جبران عقب ماندگی‌های گذشته ضروری است.

وی ادامه داد: اواخر دی ماه در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار ترمیم حقوق پرسنل آموزش و پرورش شده بودیم که امروز با این مصوبه کمیسیون تلفیق تا حد زیادی این خواسته تأمین می‌‎شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با این مصوبه حقوق دستگاه‌های مشمول، حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش می‌‎یابد که کمک بسیار خوبی به ویژه به افرادی که حقوق پایین‌تر دریافت می‌کند، می‌‎شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)