رسمی/ اعلام پایان حضور یورگن کلوپ در لیورپول!


رسمی/ اعلام پایان حضور یورگن کلوپ در لیورپول!

به گزارش رکنا، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول امروز (جمعه) اعلام کرد در پایان فصل بعد از 9 سال مربیگری در آنفیلد این تیم انگلیسی را ترک می‌کند. کلوپ در 9 سال گذشته برای لیورپول 7 جام...

به گزارش رکنا، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول امروز (جمعه) اعلام کرد در پایان فصل بعد از 9 سال مربیگری در آنفیلد این تیم انگلیسی را ترک می‌کند.

کلوپ در 9 سال گذشته برای لیورپول 7 جام قهرمانی آورد. مهترین دستاورد سرمربی آلمانی با تیم انگلیسی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بعد از 30 سال بود و همچنین ششمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای آنفیلدی ها رقم زد.

رسمی/ اعلام پایان حضور یورگن کلوپ در لیورپول!

باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه ای جدایی سرمربی آلمانی خود در پایان فصل جاری را تایید کرد.

یورگن کلوپ به وب‌سایت رسمی قرمزها گفت:«می‌توانم درک کنم که در این لحظه، وقتی برای اولین بار آن را می‌شنوید، برای خیلی‌ها شوکه‌کننده است، اما بدیهی است که می‌توانم آن را توضیح دهم یا حداقل سعی کنم آن را توضیح دهم. ما لیورپول هستیم، با هم چیزهای سخت تری را پشت سر گذاشتیم و لیورپول قبل از من چیزهای سخت تری را پشت سر گذاشته است. بیایید از آن نقطه قوتی بسازیم. آن باید خیلی جالب باشد. بیایید همه چیز را از این فصل کنار بگذاریم و وقتی در آینده به گذشته نگاه می کنیم، چیز دیگری برای لبخند زدن داشته باشیم.»


رسمی/ اعلام پایان حضور یورگن کلوپ در لیورپول!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو