این مانیتور برای گیمرها، فقط 6 میلیون تومان!


این مانیتور برای گیمرها، فقط 6 میلیون تومان!

زومیت: مانیتور گیمینگ جدید HKC با نمایشگر ۲۴٫۵ اینچ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی شد.

مانیتور گیمینگ جدید HKC با نمایشگر ۲۴٫۵ اینچ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی شد. HKC در بیانیه‌ای مطبوعاتی جدیدترین مانیتور گیمینگ خود را با نام VG۲۵۳KM برای بازار چین معرف کرد. این مانیتور با داشتن ویژگی‌های گیمینگ و نرخ نوسازی بالا، محصولی هیجان‌انگیز است که با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۲۶ دلار) روانه‌ی بازار شده است.

مانیتور جدید اچ کی سی به نمایشگر ۲۴٫۵ اینچی LCD شرکت تی سی ال مجهز است. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۶:۹ با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد. علاوه‌براین، زمان پاسخ‌گویی GtG مانیتور یک میلی‌ثانیه است که باعث کاهش تاری تصویر و عملکرد بهتر در بازی‌های رقابتی می‌شود.

این مانیتور برای گیمرها، فقط 6 میلیون تومان!

مانیتور گیمینگ VG۲۵۳KM تا ۹۰ درصد از طیف رنگی DCI-P۳ را پوشش می‌دهد و از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. همچنین، این مانیتور روشنایی ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست ایستای ۳٬۰۰۰:۱ دارد.

روشن‌بودن تصاویر و کنتراست عمیق باعث دید بهتر در شرایط نوری مختلف می‌شود. همچنین، پوشش‌دهی گسترده‌ی طیف رنگی و عمق رنگ بالا به بازتولید رنگ‌های زنده‌تر کمک می‌کند و تجربه بصری را بهبود می‌بخشد.

این مانیتور برای گیمرها، فقط 6 میلیون تومان!

مانیتور گیمینگ جدید HKC به دو درگاه HDMI ۲.۰ و یک درگاه DisplayPort ۱.۴ و یک رابط خروجی صدا مجهز است و از کنسول بازی سونی و کنسول بازی ایکس باکس پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ VG۲۵۳KM از هر دو فناوری AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند. این سازگاری امکان همگام‌سازی به‌صورت بلادرنگ بین مانیتور و کارت گرافیک را فراهم می‌کند و بریده‌شدن صفحه (Screen Tearing) را کاهش می‌دهد تا بازی روان‌تر اجرا شود.

این مانیتور برای گیمرها، فقط 6 میلیون تومان!

از دیگر ویژگی‌های مانیتور VG۲۵۳KM می‌توان کمک به هدف‌گیری و تایمر بازی و حالت‌های نمایش بهینه‌ی تصویر نام برد که برای بهبود عملکرد بازی طراحی شده‌اند و این مانیتور را در دسته‌ی بهترین مانیتور های گیمینگ ارزان‌قیمت قرار می‌دهد. جدیدترین مانیتور اچ کی سی به پایه‌ی استاندارد ۷۵ در ۷۵ میلی‌متر برای نصب روی دیوار مجهز است.

این مانیتور برای گیمرها، فقط 6 میلیون تومان!

اچ کی سی ماه گذشته دو مانیتور گیمینگ در بازار چین معرفی کرد:‌ ۱. مانیتور IG۲۷U که نمایشگر LCD با نام تجاری Fast IPS و وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. قیمت مانیتور یادشده ۱٬۸۹۹ یوان (۲۶۶ دلار) است؛ ۲. مانیتور P۲۷۳U MAX که از پنل LCD با نام تجاری Nano IPS و وضوح ۴K و حاشیه‌های باریک برخوردار است و ۲٬۶۹۹ یوان (۳۸۰ دلار) قیمت دارد.

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866317

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)