ویدئو/ هنرنمایی عبدالکریم حسن با آهنگ عربی را ببینید!


ویدئو/ هنرنمایی عبدالکریم حسن با آهنگ عربی را ببینید!

در اینستاگرام عبدالکریم حسن ویدئویی از کیبورد زدن منتشر شده که یک آهنگ عربی را به زیبایی می نوازد.

وقت صبح- ظاهرا از هر انگشت عبدالکریم حسن یک هنر می بارد. او که در فوتبال افتخارات زیادی آفریده در این ویدئو با آهنگ عربی هنرنمایی می کند.

بعد از پیوستن او به پرسپولیس ایرانی ها به دنبال زندگی شخصی و حواشی او هستند.

بدالکریم حسن چند روز پس از پیوستن به پرسپولیس نخستین دیدار دوستانه خود با سرخ‌ها را تجربه کرد.نکته عجیب تصویر عبدالکریم در بازی با شباب الاهلی

پرسپولیس پیش از سفر به امارات باتوجه به لیست قبلی یحیی گل محمدی و نظر اوسمار، عبدالکریم حسن، مرد سال سابق فوتبال آسیا را به خدمت گرفت.

عبدالکریم باتوجه به دیرتر اضافه شدنش به تمرینات نیم فصل، در روزهای اخیر بیشتر به طور اختصاصی تمرین می‌کرد اما از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسید که کاپیتان سابق تیم ملی قطر از آمادگی بالایی برخوردار است.

این بازیکن در روز شکست عجیب و پنج گله پرسپولیس با هدایت اوسمار مقابل شباب الاهلی ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که با توجه به زمان کم حضور در تمرینات و این بازی عملکرد قابل قبولی هم داشته است.

با این حال نکته جالب توجه در اولین تصویر عبدالکریم در کیت بازی پرسپولیس، حضور مهدی احمدی در پشت سر اوست. احمدی، مدافع چپ جوانی است که در اواخر نیم فصل اول باتوجه به افت و محرومیت علی نعمتی فیکس شده بود اما با حضور عبدالکریم شرایط او نیز سخت‌تر از قبل در پست دفاع چپ پیش‌بینی می‌شود‌.

حال اینکه با نظر اوسمار، عبدالکریم و احمدی که مدافعان چپ تخصصی هستند همزمان در بازی حضور داشتند نکته جالبی است که می‌تواند با تغییر پست و جلوتر بازی کردن عبدالکریم رقم خورده باشد.

اگرچه با توجه به ناقص بودن اسکواد این روزهای پرسپولیس حدس زدن اولین ترکیب با نظر اوسمار و تغییر پست‌های بازیکنان چندان کار راحتی نیست.

بخوانید: این خواننده مشهور دختر یوگو در امپراطور افسانه‌هاست!

کد خبر : ۲۲۵۱۳۲
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
4

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی