سیب زمینی با طعم تریاک در میناب


سیب زمینی با طعم تریاک در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف ۶۰ کیلو تریاک جاسازی شده در زیر بار سیب زمینی ازیک خودرو خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

سیب زمینی با طعم تریاک در میناب

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی شهرستان میناب روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب به بندرعباس به یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار سیب زمینی مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی خودرو را متوقف و به داخل یگان انتقال و در بازرسی دقیق از خودرو مورد نظر مقدار ۶۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر بار سیب زمینی جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان این که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله ادامه دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید