مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 در فضای آنلاین منتشر شد


مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 در فضای آنلاین منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری /...
مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 در فضای آنلاین منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / بهمن ۹, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه تا موعد عرضه گوشی‌های سری شیائومی 15 کماکان چند ماه دیگر زمان باقی مانده...
مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 در فضای آنلاین منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
derak

تا موعد عرضه گوشی‌های سری شیائومی 15 کماکان چند ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ اما انتشار گزارش‌ها در خصوص این دستگاه‌ها از مدتی قبل آغاز شده است. اکنون آخرین شایعه منتشر شده به برخی مشخصات کلیدی گوشی اشاره دارند.

این خبر توسط یک افشاگر با نام مستعار Smart Pikachu در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. وی درباره گوشی‌های پرچمدار سالیانه شیائومی، جزئیات بیش‌تری را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. با نگاهی به پست منتشر شده در فضای آنلاین می‌توان دریافت که سری شیائومی 15 مطابق با گزارش‌های پیشین از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام استفاده خواهد کرد.

پیش‌تر در ماه دسامبر 2023 یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station ادعا کرد که شیائومی 15 احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.36 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. به‌طور مشابه، آخرین اطلاعات ارائه شده توسط Smart Pikachu نشان می‌دهند که نمایشگر شیائومی 15 احتمالا از رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد بود.

یک گزارش قدیمی‌تر ادعا کرد که تولید انبوه سری شیائومی 15 احتمالا از ماه سپتامبر امسال آغاز خواهد شد. این موضوع بدان معناست که نقل و انتقال گوشی‌ها احتمالا از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

سری شیائومی 14 نخستین بار طی اکتبر سال 2023 در بازار خانگی یعنی چین معرفی شد. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که پرچمداران نسل آینده کمپانی نیز از چارچوب زمانی مشابهی برای عرضه تبعیت خواهند کرد. بایستی به‌خاطر داشت که این موضوع هنوز در حد حدس و گمانه‌زنی بوده و بنابراین در مقطع کنونی بایستی نسبت به صحت و سقم آن با دیده تردید نگاه کرد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته