آماده باش40 مددسرای سیار و گرمخانه در شب های سرد تهران


آماده باش40 مددسرای سیار و گرمخانه در شب های سرد تهران

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر ، با تشریح تمهیدات این سازمان در روزهای سرد پیش‌رو در تهران گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده ۴۰ گشت «حامی‌شهر» برای کمک به افراد بی خانمان و در...

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر ، با تشریح تمهیدات این سازمان در روزهای سرد پیش‌رو در تهران گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده ۴۰ گشت «حامی‌شهر» برای کمک به افراد بی خانمان و در راه مانده در شب‌های سرد تهران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۲۲ گشت «حامی‌شهر» در قالب موتورسیکلت در سطح مناطق فعال هستند تا در کوچه پس کوچه‌های شهر که تردد گشت‌های «حامی‌شهر» سخت است نسبت به پایش و رصد وضعیت در راه‌ ماندگان احتمالی اقدام کنند، اظهار کرد: همچنین ۲۰ مددسرای سیار فصلی در ۲۰ میدان اصلی شهر همچون میدان شوش، راه آهن، آزادی و در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند تا افرادی که مایل به استفاده از مددسراها و گرمخانه‌ها نیستند شب در این مددسراهای سیار بمانند و در معرض سرما قرار نگیرند که در این مددسراهای سیار فصلی، غذای گرم و پتو در اختیار این افراد قرار داده می‌شود.

احمدی صدر با بیان اینکه ۲۰ گرمخانه این سازمان نیز در حالت آماده‌باش هستند، تصریح کرد: ۲۰ گرمخانه تهران آمادگی پذیرش ۲۵۰۰ نفر از افراد کارتن‌خواب و در راه مانده را دارند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: از آنجایی که «یاورشهر» برای نگهداری معتادان متجاهر راه‌اندازی شده ظرفیت ۲۰ مددسرای این سازمان در اختیار افراد در راه مانده و بی‌خانمان است و معتادان متجاهر در این گرمخانه‌ها پذیرش نمی‌شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده افراد در راه مانده و کارتن‌خواب موضوع را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا گشت‌های «حامیان ‌شهر» نسبت به پذیرش و انتقال این افراد اقدام کند.


آماده باش40 مددسرای سیار و گرمخانه در شب های سرد تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید