راننده های مسافرکش به دنبال مرد شیطانی بودند / با شگرد بیهوشی سرقت می کرد


راننده های مسافرکش به دنبال مرد شیطانی بودند / با شگرد بیهوشی سرقت می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به روش بیهوشی از شهروندان در محدوده خیابان بروجردی تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به روش بیهوشی از شهروندان در محدوده خیابان بروجردی تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 159 بیسیم قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: سارق تحت عنوان مسافر با استفاده از مواد خوراکی آبمیوه اقدام به بیهوش کردن سوژه ها و سپس سرقت خودرو و اموال آنها می نمودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در نهایت 10 بهمن ماه مامورین با بررسی تصاویر ثبت شده در دوربین های مدار بسته محل سرقت هویت متهم را شناسایی و در گشت زنی های هدفمند متهم را درحال تردد با خودرو 405 سرقتی مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور در ادامه با بیان اینکه متهم 13 سال در زندان بوده است، گفت: وی به 10 فقره سرقت به روش بیهوشی اعتراف کرد و همچنین از متهم یک دستگاه خودرو نیسان باری سرقتی هم نیز کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: پرونده متهم به همراه شاکیان تحویل مراجع قضایی شدند.


راننده های مسافرکش به دنبال مرد شیطانی بودند / با شگرد بیهوشی سرقت می کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن