معرفی انواع روشویی لوکس


معرفی انواع روشویی لوکس

روشویی یکی از بخش‌های اساسی در هر منزلی می‌باشد که جدا از کاربرد آن در زمینه شست و شو دستان، بسته به انتخاب ما در انتخاب یک روشویی لوکس، می‌تواند فضای اطراف خود را بسیار لوکس و لاکچری سازند؛ انواع مختلفی از روشویی‌های لوکس در بازار...

روشویی یکی از بخش‌های اساسی در هر منزلی می‌باشد که جدا از کاربرد آن در زمینه شست و شو دستان، بسته به انتخاب ما در انتخاب یک روشویی لوکس، می‌تواند فضای اطراف خود را بسیار لوکس و لاکچری سازند؛ انواع مختلفی از روشویی‌های لوکس در بازار موجود می‌باشد که شناخت آن‌ها می‌تواند شما را در جهت داشتن یک فضای لاکچری، راهنمایی کند.

ویژگی‌های روشویی لاکچری

  • شیرآلات لاکچری: روشویی‌های لاکچری دارای شیرآلاتی هستند که به کمک آنها می‌توان جریان آب را کنترل کرد. این شیرآلات معمولاً از جنس استیل یا فلزات دیگر ساخته شده‌اند.
  • طراحی و ظاهر زیبا: روشویی‌های لاکچری دارای طراحی‌های زیبایی هستند که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این طراحی‌ها می‌تواند کلاسیک، مدرن، یا ترکیبی از این دو باشد.
  • جنس باکیفیت و با دوام: روشویی‌های لاکچری از مواد اولیه باکیفیت و با دوام ساخته می‌شوند. برخی از رایج‌ترین مواد اولیه‌ای که در ساخت روشویی‌های لاکچری استفاده می‌شود سنگ طبیعی، سرامیک و … است.

انواع روشویی لوکس

همانطور که گفتیم، انواع مختلفی از روشویی‌های لوکس و لاکچری در بازار موجود می‌باشد که در ادامه به معرفی محبوب‌ترین مدل‌های روشویی لوکس و لاکچری خواهیم پرداخت:

۱. روشویی سنگی

معرفی انواع روشویی لوکس

روشویی سنگی لوکس یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ظاهری زیبا و ماندگار هستند. این سنگ‌ها ساخته شده از مواد طبیعی بادوام هستند که طول عمر بسیار بالایی دارند.

استفاده از روشویی سنگی لوکس از مزایای زیادی برخوردار است که برخی از آنها عبارتند از:

  1. دوام و ماندگاری​: سنگ‌ها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر ضربه، خراش و لکه مقاوم هستند.​
  2. ظاهری لوکس​: روشویی سنگی ظاهری زیبا و مجلل دارند که می‌تواند به فضای شما جلوه ای لوکس و لاکچری ببخشد.​
  3. مدل‌های متنوع​: سنگ های طبیعی دارای طیف های گسترده ای از رنگ‌ها و بافت‌ها هستند تا هر دکوراسیونی تطابق داشته باشند. ​

۲. روشویی سرامیکی

معرفی انواع روشویی لوکس

روشویی سرامیکی به روشویی گفته می‌شود که سینک آن از جنس سرامیک می‌باشد؛ سرامیک دارای سطح بسیار سختی بوده و در برابر ضربه، خراشیدگی و شکستن، تا حد بسیار زیادی، مقاوم می‌باشد. همچنین وسایلی که با استفاده از سرامیک ساخته می‌شوند، دارای ظاهری بسیار لوکس بوده و به همین دلیل، بسیاری از افرادی این اینگونه محصولات برای افزایش زیبایی خانه خود، استفاده می‌کنند.

  1. دوام بالا: سرامیک از خاک رس تقویت شده درست می‌شود و به همین دلیل، وسایل سرامیکی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه هستند.
  2. طرح‌های متنوع: اکثر روشویی‌های سرامیکی با طرح‌های ساده و در رنگ سفید ساخته می‌شوند؛ ولی این به معنای تنوع طرحی و رنگی کم این محصول نمی‌باشد.
  3. مقاوم در برابر گرما: بسیاری از سینک‌ها هستند که با مرور زمان و استفاده مداوم از آب داغ، دچار ترک و شکستگی می‌شوند، ولی روشویی سرامیکی کاملاً در برابر حرارت مقاوم می‌باشد.
  4. نگهداری و نظافت آسان: درست است که روشویی‌های سرامیکی دارای سطح روشن و براقی هستند و نیاز است که هرروز آن‌ها را تمیز کرد، ولی سطح صاف و غیر چسبنده آن، باعث شده است که نگهداری و نظافت این روشویی‌ها، بسیار ساده و آسان شود.

۳. روشویی کابینتی

معرفی انواع روشویی لوکس

روشویی کابینتی رایج‌ترین نوع روشویی است. این نوع روشویی شامل یک کابینت زیر روشویی است که فضای ذخیره‌سازی اضافی را فراهم می‌کند. روشویی کابینتی مزایای زیادی دارد که شامل:

  1. دوام بالا: روشویی‌های کابینتی از مواد بادوامی ساخته می‌شوند و به همین دلیل، می‌توانند سال‌ها بدون هیچگونه آسیبی، برای شما کار کنند.
  2. محل نگهداری: کابینت زیر روشویی می‌تواند برای ذخیره‌سازی حوله‌ها، محصولات مراقبت شخصی و سایر لوازم بهداشتی استفاده شود.
  3. مدل‌های متنوه: روشویی کابینتی در انواع مختلفی از سبک‌ها، اندازه‌ها و مواد ساخته می‌شود.

روشویی کابینتی شامل دو قسمت اصلی است: کاسه روشویی و کابینت زیر روشویی، کاسه روشویی معمولاً از سرامیک یا سنگ و کابینت زیر روشویی معمولاً از چوب، MDF یا پلاستیک ساخته می‌شود.

۴. روشویی طلایی

معرفی انواع روشویی لوکس

روشویی طلایی از جمله روشویی‌های لوکسی هستند که به سرویس‌های ما، یک جلال و شکوه خاص می‌بخشند. این روشویی لاکچری، نمادی از سلطنتیت و تجربه شیرین حمام شناخته می‌شوند. طراحی‌های زیبا و جذاب، همراه با رنگ طلایی، این روشویی را به یک انتخاب بی‌نظیر برای افرادی که به دنبال زیبایی و ظاهری لوکس برای سرویس‌های خود هستند، تبدیل کرده است.

از جمله مزایا اصلی استفاده از یک روشویی طلایی لوکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طول عمر بالا: روشویی‌های طلایی لوکس به دلیل کیفیت ساخت بالا، دارای عمر طولانی‌تری هستند. این به معنای کمترین نیاز به تعویض و تعمیر آن‌ها در طول زمان می‌باشد.
  2. ظاهری لوکس و لاکچری: روشویی طلایی لوکس به حمام شما زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد. طراحی‌های زیبا و رنگ طلایی این روشویی لوکس، آن را به یک نماد از شکوه و جذابیت تبدیل کرده است.
  3. مقاوم در برابر زنگ زدگی: روشویی طلایی معمولاً از جنس‌های مقاوم در برابر زنگ زدگی ساخته می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که این روشویی‌ها در برابر عوامل محیطی و رطوبت حفظ شوند.

شما می‌توانید انواع روشویی لوکس و لاکچری را در مجموعه شوروم رادیس مشاهده و خریداری نمایید و نصب آن را بر عهده مهندسان همین مجموعه واگذار نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید یک روشویی لوکس، توسط شماره‌های زیر با مجموعه شوروم رادیس تماس حاصل نمایید.

تماس با شوروم رادیس:

۰۲۱۹۱۳۰۱۴۶۲

۰۹۱۹۸۱۳۱۲۴۲

نکات خرید روشویی مناسب

معرفی انواع روشویی لوکس

انتخاب روشویی لوکس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • متراژ سرویس بهداشتی: یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب روشویی، فضای سرویس بهداشتی است. اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، باید از روشویی‌های کوچک استفاده کنید.
  • بودجه: روشویی‌ها در انواع مختلفی از کیفیت و قیمت‌ موجود هستند. روشویی‌های سرامیکی و سنگی دو نوع محبوب روشویی هستند. روشویی‌های سرامیکی مقرون به صرفه‌تر هستند، در حالی که روشویی‌های سنگی گران‌تر می‌باشند.
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی: یک روشویی لوکس باید با سبک دکوراسیون سرویس شما هماهنگ باشد. در سرویس‌های کلاسیک باید از روشویی‌های کلاسیک و در سرویس‌های مدرن باید از روشویی‌های لوکس و مدرن استفاده کرد.

با در نظر گرفتن این موارد و مشاوره از کارشناسان مجموعه شوروم رادیس، می‌توانید یک روشویی لوکس که برای سرویس منزل یا محیط مدنظر شما مناسب است را با قیمتی مناسب، خریداری کنید؛ تنها کافی است با شماره‌هایی که در انتهای مطلب قرار داده شده است، تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری

همانطور که اشاره شد، انواع مختلفی از روشویی‌های لوکس وجود دارند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به روشویی‌های طلایی، کابینتی، سرامیکی و سنگی اشاره کرد؛ هر یک از این روشویی‌های لوکس، از زیبایی خاصی برخوردار هستند در صورتی که به هنگام خرید آن‌ها، به نکات خرید توجه داشته باشید، می‌توانید سرویس خود را به یک محیط لاکچری، تبدیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع روشویی لوکس و لاکچری، توسط شماره‌های زیر با کارشناسان مجموعه شوروم رادیس، تماس حاصل نمایید.

تماس با شوروم رادیس:

۰۲۱۹۱۳۰۱۴۶۲

۰۹۱۹۸۱۳۱۲۴۲

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...