تبادل آتش بین لبنان و رژیم صهیونیستی


تبادل آتش بین لبنان و رژیم صهیونیستی

منابع صهیونیستی از شلیک ۳ موشک از لبنان به سمت مزارع اشغالی شبعا و پاسخ توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به این حمله ها خبر دادند.

تبادل آتش بین لبنان و رژیم صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سه موشک از مناطق لبنانی به سمت منطقه المنارة واقع در الجلیل اشغالی شلیک شده است. این منبع صهیونیستی مدعی شد که در این حملات کسی آسیب ندیده است.

این شبکه تلویزیونی افزود که توپخانه‌های ارتش صهیونیستی در واکنش به این حملات، مناطقی از لبنان را موشک باران کردند.

حزب الله از ظهر دیروز تاکنون ۵ عملیات ضد صهیونیستی انجام داده است. ظهر دیروز حزب الله در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، تجهیزات جاسوسی روبروی روستای الوزانی را به طور مستقیم هدف قرار داده و منهدم کردند.

دیشب نیز حزب الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶ و ۳ دقیقه عصر، نظامیان دشمن اسرائیلی را در حدب عیتا با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگنده‌های ارتش این رژیم مقر فرماندهی و موضع اطلاعاتی حزب‌الله را در منطقه خیام واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که جنگنده‌های ارتش این رژیم یک موضع اطلاعاتی و یک ساختمان نظامی حزب‌الله را در عیتا الشعب و محیبیب در جنوب لبنان بمباران کرده‌اند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !