جنبش النجباء: آمریکا را غافلگیر می‌کنیم


جنبش النجباء: آمریکا را غافلگیر می‌کنیم

اقتصادنیوز: جنبش النجباء با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حملات شب گذشته آمریکا به عراق و سوریه، تأکید کرد که در زمان و مکان مناسب به این حملات پاسخ خواهد داد و غافلگیری‌هایی [برای آمریکا] دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جنبش النجباء عراق در واکنش به حملات متجاوزانه آمریکا به سوریه و عراق، تأکید کرد که پاسخ غیرمنتظره‌ای به این حملات خواهد داد؛ زیرا «مقاومت اسلامی امروز قادر است به دورترین نقطه [تحت اشغال آمریکا] برسد و بر آمریکا چیره شود».

جنگنده‌های آمریکایی در واپسین ساعات شامگاه جمعه ۸۵ موضع را در خاک عراق و سوریه در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور طی روزهای اخیر هدف حمله قرار دادند.

دولت عراق این اقدام را «تجاوز جدید» آمریکا به حاکمیت این کشور خواند و اعلام کرد طی این حمله منطقه‌های «عکاشات» و «القائم» در غرب عراق و چند نقطه غیرنظامی در مجاورت این مناطق توسط جنگنده‌های آمریکایی هدف قرار گرفته است.

النجباء همچنین گفت: آمریکای اشغالگر و دولت شرور آن باید بدانند که مقاومت اسلامی در زمان و مکان مناسب به این حملات پاسخ خواهد داد. این، پایان کار نخواهد بود و غافلگیری هایی [برای آمریکا] داریم.

این جنبش عراقی خطاب به آمریکایی ها گفت: ذلیلانه از عراق خارج خواهید شد و برای کسانی که گوش شنوایی ندارند، تکرار می‌کنیم که هیچ سازشی در کار نیست، عقب‌نشینی نمی‌کنیم و شکست نخواهیم خورد.

النجبا با اشاره به اینکه آمریکا پس از این حملات، داعش را به حرکت درآورد تا نیروهای الحشد الشعبی را هدف قرار دهند، در پایان تأکید کرد: این مسئله نشان می‌دهد که آمریکا در جهان، حامی تروریسم و جنایت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج