اعتراض وزیر صهیونیست به سطح حمایت بایدن از اسرائیل


اعتراض وزیر صهیونیست به سطح حمایت بایدن از اسرائیل

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بایدن را به دلیل حمایت‌های ناکافی از اسرائیل به باد انتقاد گرفت.

اعتراض وزیر صهیونیست به سطح حمایت بایدن از اسرائیل

به گزارش راهبرد معاصر، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده را به دلیل آنچه که او حمایت ناکافی از اسرائیل در درگیری با حماس خواند، محکوم کرد.

او به وال استریت ژورنال ادعا کرد: «بایدن به جای حمایت کامل از ما، مشغول ارسال کمک‌های بشردوستانه و سوخت [به غزه] است که به حماس می‌رسد.»

این در حالی است که امروز کاخ سفید از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان به دلیل برنامه ریزی برای تصویب 17.6 میلیارد دلار برای حمایت از اسرائیل در یک لایحه مستقل انتقاد کرد.

بن غفیر همچنین بر طرح خود برای «تشویق مردم غزه به مهاجرت داوطلبانه به مکان‌های سراسر جهان» به عنوان راهی برای پایان دادن به درگیری اصرار داشت. وی پیشنهاد بی شرمانه برگزاری «کنفرانس جهانی» را برای شناسایی کشورهایی که مایل به استقبال از مهاجران فلسطینی و اسکان آنها هستند، داد و بدون ارائه جزئیاتی با استناد به «مذاکرات با فلسطینی‌ها در کرانه باختری»، مدعی شد که فلسطینی‌ها مایل به ترک این کشور هستند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر ضمن رد انتقادات از «کنفرانس شهرک سازی» خواستار بازگشت از سرگیری شهرک سازی در «کل نوار غزه» شده بود.

کابینه افراط گرای رژیم صهیونیستی علی‌رغم درخواست‌های بین المللی و حتی دیوان بین المللی دادگستری، همچنان بر نسل کشی در نوار غزه تاکید دارد؛ اقدامی که تنها با هدف دهن کجی از سوی مقامات صهیونیست انجام می‌شود.

بن غفیر آخرین بار دوشنبه گذشته بر مواضع پیشین خود تاکید کرده و خواستار مهاجرت داوطلبانه فلسطینیان از نوار غزه شد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید