ببینید / آمستردام، یکی از شگفت انگیزترین شهرهای جهان + فیلم


ببینید /  آمستردام، یکی از شگفت انگیزترین شهرهای جهان + فیلم

به گزارش رکنا، وصف زیبایی این شهر با قدم زدن در خیابان‌های پر رنگ‌ولعاب و تماشای معابر پر از گل آن امکان‌پذیر است. دوچرخه‌سواری یکی از عادت‌ها و فرهنگ زیبای این شهر است که...

به گزارش رکنا، وصف زیبایی این شهر با قدم زدن در خیابان‌های پر رنگ‌ولعاب و تماشای معابر پر از گل آن امکان‌پذیر است. دوچرخه‌سواری یکی از عادت‌ها و فرهنگ زیبای این شهر است که قاب تصاویر آمستردام را در صنعت گردشگری زیباتر کرده است.

آمستردام میراث تاریخی قرن هفدهم و دوران قرون وسطی است و بافت قدیمی در بسیاری قسمت‌های این شهر حفظ شده است. این شهر با کانال‌های آبی در صنعت گرشگری معروف شده است و قایق‌سواری در کانال‌ها یکی از جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود. ردیف باغچه‌های پر از گل و خانه‌های رنگی که در حاشیه این کانال‌ها دیده می‌شود، شما را به یاد داستان‌های والت‌دیزنی و قصه‌های کودکانه می‌اندازد. شهری که تا این حد به استفاده از رنگ در ساخت سازه‌ها و زیباسازی شهری پایبند است، بدون شک برای هر گردشگری زیبا و تماشایی است.

آمستردام علاوه بر زیبایی‌های معماری و جاذبه‌های طبیعی، برای علاقمندان به موزه‌ها و گالری‌های هنری نیز بسیار قابل توجه خواهد بود و در این موزه آثار هنرمندان به‌نام دنیا همچون ونگوگ به نمایش گذاشته شده است.


ببینید /  آمستردام، یکی از شگفت انگیزترین شهرهای جهان + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو