نرجس سلیمانی خطاب به شهردار تهران: حرف‌های شما مانند لالایی خواندن برای کودکان گرسنه است! + فیلم


نرجس سلیمانی خطاب به شهردار تهران: حرف‌های شما مانند لالایی خواندن برای کودکان گرسنه است! + فیلم

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سیزدهمین جلسه شورا نسبت به گزارش شهردار تهران از سفر به چین جهت انعقاد قرارداد با محوریت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، واکنش نشان دادند.

نرجس سلیمانی خطاب به شهردار تهران: حرف‌های شما مانند لالایی خواندن برای کودکان گرسنه است! + فیلم

به گزارش راهبرد معاصر؛ نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش شهردار تهران در مورد سفر به چین در دویست و سیزدهمین جلسه شورا در واکنش به گزارش شهردار پایتخت از سفر به چین با بیان اینکه شهردار تهران در مصاحبه‌های خود خبر‌های خوبی به مردم می‌دهد، اظهار کرد: وقتی قرار است شهردار در شورا حضور یابد، باید از چند روز پیش اعلام شود.

وی ادامه داد: اسناد قانونی مکتوب باید از پیش به شورا ارسال شود تا اعضا بتوانند دغدغه‌ها را مطرح کنند و شهردار پاسخ دهد. قرار ما با شهردار این بوده که ببینیم گشایشی در حمل و نقل حاصل شده است یا خیر؟ متأسفانه بر اساس آنچه در شهر می‌بینیم گشایشی حاصل نشده و خودروسازان نیز با ما تماس گرفتند و اعلام کردند تعدادی اتوبوس آماده تحویل است، اما تملک نشده است.

سلیمانی با بیان اینکه عدم تملک این اتوبوس‌ها شورا و شهرداری را تبدیل به مجموعه‌هایی با تعهد‌های عمل نشده می‌کند، خاطرنشان کرد: برای راه انداختن کار مردم و توسعه ناوگان، خرید خارجی اتفاق خوبی است، اما بدون توجه به تولید داخلی همچون لالایی خواندن برای کودکی است که نمی‌تواند بخوابد.

وی اضافه کرد: وقتی در مورد اتوبوس صحبت می‌کنیم از گزارش اقدامات روی زمین سخن می‌گوییم و مردم آن را می‌بینند؛ وعده شهردار با ما و مردم بهمن ماه بوده و امیدواریم صادق الوعد، وارد سال آینده شویم. امیدواریم اتوبوس‌های داخلی سریعتر وارد چرخه شوند. ورود هر اتوبوس به خط توسط مردم ملموس خواهد بود و اینکه هر روز مصاحبه کنیم و اعدادی اعلام کنیم، مورد پذیرش نیست. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...