مخالفت نتانیاهو با درخواست وزیر خارجه آمریکا


مخالفت نتانیاهو با درخواست وزیر خارجه آمریکا

نشریه «اسرائیل هیوم» شامگاه سه‌شنبه نوشت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با درخواست وزیر خارجه آمریکا برای دریافت ارزیابی امنیتی از وضعیت جنگ غزه مخالفت کرده است.

مخالفت نتانیاهو با درخواست وزیر خارجه آمریکا

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با درخواست «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای دریافت ارزیابی امنیتی از وضعیت جنگ غزه مخالفت کرده است.

نشریه «اسرائیل هیوم» شامگاه سه‌شنبه نوشت که بلینکن خواسته بود در دیداری که با «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خواهد داشت، گزارش ارزیابی امنیتی از وضعیت درگیری‌ها را دریافت کند.

در این گزارش آمده است که دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی تاکید کرده که ارزیابی‌های امنیتی مانند گذشته با حضور اعضای کابینه جنگ انجام خواهد شد.

این رسانه همچنین نوشت که نتانیاهو در ساعات آینده پذیرش یا رد کردن پاسخ حماس به توافق پیشنهادی مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند.

خبرگزاری فرانسه بامداد چهارشنبه گزارش داد که بلینکن وارد فلسطین اشغالی شده و قصد دارد درباره توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس، و توقف درگیری‌ها در نوار غزه با مقامات تل‌آویو گفتگو کند.

پیش از این نیز «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه گفته بود که آمریکا در حال بررسی پاسخ حماس به توافق پیشنهادی برای مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی