منفی بافان دائمی


منفی بافان دائمی

ما یک سری افراد را در ایران داریم که شما هر کاری کنید دائم در حال انتقاد هستند و هیچ چیز و هیج کاری نیست که انجام دهید و اینها فردایش در باره آن انتقاد نداشته باشند.

اصلا انگار ناف اینها را با ناله کردن و انتقاد کردن ومنفی بافی بریده اند.
نه اینکه تصور کنید که بحث بنده فقط اینهایی است که از دولت فعلی و یا حکومت فعلی انتقاد می کنند.
اینها حتی زمان قبل از انقلاب هم همین بودند.
به عنوان مثال می گویم یکی است که خود را استاد علوم سیاسی می داند و قبل از انقلاب بر علیه شاه فعالیت می کرده و بعد از انقلاب جزو افرادی بوده که مسئولیت اخراج صدها استاد دانشگاه را به عهده داشته و حالا شده مدافع خاندان پهلوی ومنتقد حکومت.
همین فرد در اوایل انقلاب حکم اخراج بسیاری از اساتید دانشگاه را به بهانه اینکه ظاهر غربی دارند امضا کرده بعد امروزه شده مدافع آمریکا و اسرائیل در ایران و....
یا یکی دیگر را می بینید که خود و دوستانش در ابتدای انقلاب به سفارت آمریکا در تهران حمله کردند و موجبات قطع روابط با آمریکا و بسیاری از مشکلات دیگر که بعدها برای کشور رخ داد می باشند، حالا امروزه بچه هایشان را فرستاده اند آمریکا و حتی برخی از آنها رفته اند آمریکا زندگی می کنند و درباره ضرورت بازگشت روابط با آمریکا صحبت می کنند.
شاید بسیاری ندانند اما همان سازمان مجاهدین خلق که هر از گاهی اخبار ملاقات های مقامات ارشد آمریکایی با آنها منتشر می شود روزی روزگای برای حمایت از تصرف سفارت آمریکا در تهران نیروهای خود را اطراف سفارت مستقر کرده بود تا مبادا دولت وقت بخواهد جلوی تصرف سفارت را بگیرد.
ابتدای انقلاب آمدند و قوانین و مقررات و سیاست هایی را وضع کردند و حالا شده اند مخالف همان قوانین و مقررات و سیاست ها.
خوب است که فیلم ها و نوارهای صوتی بعضی از اینها هنوز موجود است که خواهان قلع و قمع خانم های بی حجاب بودند و یا اینکه خواهان قطع حقوق بازنشستگی کارمندان دولت قبل بودند و بعد امروزه شده اند مخالف حجاب.
خود همین ها آمدند و قوانین ومقررات سوسیالیستی و محدود زا در کشور تدوین کردند و بعد حالا شده اند مخالف همان قوانین ومقررات.
قبل از ادامه توضیح دهم که بحث بنده توجیه خوبی یا بدی تصرف سفارت آمریکا و یا دیگر مسایل نیست بحث بنده درباره افرادی هستند که با هیاهو راه انداختن تلاش می کنند فضای جامعه را ملتهب کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
آنهایی که با حرفه رسانه آشنایی دارند به خوبی می دانند معمولا در این حرفه یا فرد بسیار مثبت و یا فرد بسیار منفی می تواند بروز کند، فردی که متعادل باشد معمولا توجهی را به خود جلب نمی کند.
با توجه به اینکه اینها نمی توانند در شرایط افراد مثبت قرار بگیرند ترجیح می دهند ژست مخالف و منفی بگیرند تا در جایی حضور داشته باشند.
وقتی دولت در دستشان است کاری نمی کنند و وقتی هم که در دستشان نباشد هیاهو راه می اندازند که اگر ما بودین چنین می شد و چنان.
اگر انتخابات به کام آنها باشد انتخابات خوبی می باشد اما اگر به کام آنها نباشد می شود انتخابات بد.
یعنی می توان تصور کرد فردی روزی روزگاری معاون وزیر این مملکت و نظام بوده باشد حالا برود آنطرف آب خود را به عنوان مخالف نظام معرفی کند و یا بر علیه نظام فعالیت کند؟
به همین رسانه هایی که امروز با هدف افسرده سازی ملت ایران فعالیت می کنند و از دشمنان ایران حقوق و خط و مشی دریافت می کنند نگاه کنید.
چه کسی اینها را اداره می کند؟
یا افرادی که می گردند چه چیزی می تواند موجب خوشحالی ملت ایران شود، مثلا یک برد تیم ملی، و بعد با تمام توان تلاش کنند این مساله را سیاسی کنند و موجبات افسردگی مردم را فراهم کنند، چرا؟ چون خوب دستور از سازمان های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا آمده که نباید مردم ایران ذره ای خوشحالی داشته باشند.
اگر روحیه مردم خوب شود پروژه شکست می خورد.
البته در این راستا بسیاری از عوامل مشابه هستند که درون کشور می باشند و دانسته و یا نادانسته در زمین دشمن فعالیت می کنند و هر روز کارهایی می کنند که موجبات فشار روحی روانی روز افزون بر جامعه گردد.
برخی پست و مقام هم دارند.
تصمیماتی می گیرند، رفتارهایی انجام می دهند که در نهایت موجب نارضایتی و ناراحتی جامعه شود.
برخی از نام اسلام و برخی از نام انقلاب و برخی از نام نظام و... سوء استفاده می کنند و رفتارها و خطاهای خود را به نام انقلاب و اسلام و حکومت ثبت می کنند.
وقتی برایشان صرف داشته باشد خود را نماینده نظام و حکومت و اسلام معرفی می کنند و وقتی که می بینند صرف نمی کند خود را مامور و معذور معرفی می کنند.
همیشه هم برای انتقاد کردن آماده هستند و همیشه هم در حال ناله کردن هستند.
انتقاد کردن که خیلی راحت است، راهکار ارائه دادن سخت است.
انگار یک سری ماموریت یافته اند کاری کنند مردم از انقلاب و نظام و اسلام زده شوند.
بگذارید مساله را ساده کنم هر اقدام ویا تصمیمی که در راستای ایجاد نارضایتی در جامعه شود عملا قدمی در راستای اهداف دشمن می باشد وهر کس کاری می کند که موجبات نارضایتی میان مردم شود قطعا عامل دشمن است چه عامل دانسته چه نا دانسته.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی