عزت‌اللهی: یک کشور علیه ما بسیج شده بود!


عزت‌اللهی: یک کشور علیه ما بسیج شده بود!

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به شکست ایران مقابل قطر واکنش نشان داد.

عزت‌اللهی: یک کشور علیه ما بسیج شده بود!

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید عزت‌اللهی پس از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: شرمنده مردم و خانواده‌هایمان شدیم که در این چند ماه کنار ما بودند. امروز روی بد فوتبال به ما رو کرد. خیلی از موقعیت‌ها را از دست دادیم. توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در طرف مقابل توپ‌هایی که شاید ۷۰ درصد بودند به راحتی وارد دروازه ما شد.

وی افزود: صحبت خاصی ندارم. امیدوارم از این لحظات درس بگیریم. امروز دیدیم قطر چگونه یک کشور را بسیج کرده بود برای اینکه مقابل ما بازی کنند. چه از نظر میزبانی چه از نظر بلیت‌ها و تماشاگران، دست تک تک مردمی که در استادیوم بودند یا پای تلویزیون‌ها ما را تماشا کردند، می‌بوسم. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

هافبک تیم ملی درخصوص اینکه امید زیادی به این نسل بود قهرمانی آسیا را رقم بزند، اظهار داشت: تا اینجا هم چیزی از ارزش بچه‌ها و کادرفنی کم نمی‌شود. همه افرادی که اهل فوتبال هستند به چشم دیدند با همه وجود جنگیدیم. لحظات سخت داشتیم در این تورنمنت ولی تا آخرین لحظه جنگیدیم. برخی اتفاقات که درفوتبال رقم می‌خورند هم دست ما نیست. تمام توانمان را برای این بازی گذاشتیم. بقیه کار دست خدا بود. فکر می‌کنم قسمت نبود./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا