علت صدای مهیب در آستارا چه بود؟


علت صدای مهیب در آستارا چه بود؟

فرماندار شهرستان آستارا گفت: علت صدای ناهنجار در این شهرستان بندری و مرزی را انفجار باک کامیون بود.

به گزارش مشرق، محمدرضا شهاب زاده اظهار کرد: کامیون حمل بار که از ارومیه وارد شهرستان شده بود، برای گرم کردن غذای خود در کنار کامیون اقدام به روشن کردن گاز پیک نیک می‌کند.

وی افزود: در حین گرم کردن غذا، باد شدیدی در منطقه شروع به وزیدن می‌کند که باعث آتش گرفتن اطراف مکان گرم کردن غذا می‌شود و به جهت نزدیکی به کامیون، خودرو دچار آتش سوزی شد و آتش بسرعت به همه جای کامیون رسید.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: به جهت شدت باد و آتش، باک کامیون از شدت حرارت دچار انفجار شدیدی می‌شود که و با رسیدن آتش نشانان کامیون خاموش می‌شود ولی متاسفانه خودرو کاملا در آتش سوخت.

رییس شورای تامین شهرستان آستارا تاکید کرد: مردم به هیچ یک از شایعات در خصوص علت این صدا توجهی نکنند چون صدای انفجار در شهرستان بندر مرزی آستارا مربوط به انفجار باک سوخت کامیون بوده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی