تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه به پرسنل یگان امداد


تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه به پرسنل یگان امداد

فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد: بر اثر تیراندازی سرباز وظیفه یگان امداد ساوجبلاغ ۲ نفر کشته شدند. سرباز وظیفه نیز پس از شلیک عوامل انتظامی، بدلیل واژگونی خودرو، فوت کرد.

در پی تیراندازی جنون‌آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی صادر کرد.

ایسنا در تشریح این خبر نوشت: اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز، با صدور اطلاعیه‌ای در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: اوایل بامداد شنبه ۲۱ بهمن، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، به دلیل نامعلوم، به سمت یکی از پرسنل این یگان که به اتفاق هم، در حال گشت‌زنی بودند، در یک اقدام جنون آمیز و با اسلحه در اختیار، شلیک کرد که منجر به فوت وی شد.

تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه به پرسنل یگان امداد

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قاتل در ادامه و پس از تیراندازی به سمت یکی از شهروندان، که منجر به فوت وی نیز شده است، خودرو آن شهروند را به سرقت برده و بی‌هدف، به سمت استان‌های غربی حرکت کرد که با اقدام اطلاعاتی انجام شده، خودرو شناسایی و طی تعقیب و گریز، قاتل بدون توجه به دستور ایست پلیس، به مسیر خود ادامه داد که عوامل انتظامی با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، به سمت خودرو شلیک کردند، به دلیل واژگونی خودرو، ضارب فوت کرد.

بر اساس این گزارش، پس از وقوع این حادثه، فرمانده انتظامی استان دستور ویژه رسیدگی به پرونده جهت روشن شدن زوایای آن را صادر کرد که نتایج حاصله، متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید