رشد 2079واحدی شاخص بورس +نقشه


رشد 2079واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۲۰۰۰ واحدی همراه شد.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس ارزش معاملات خرد عدد ۳,۷۰۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۱% و نسبت به میانگین ماهانه ۲۴% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۴۳۲ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۳۴ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۵۴۴ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت با ثبت رقم ۱۵۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۹۲ میلیارد تومان است که کاهش ۳۲ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۸۰ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۱۵۸ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه انبوه سازی با ثبت رقم ۴۱۳ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۳۰۵ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) و کانه‌های فلزی با ارزش معاملات ۲۷۹ میلیارد تومان (۲.۹ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

رشد 2079واحدی شاخص بورس +نقشه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی