آیا مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 1402 تعطیل است؟


آیا مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 1402 تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس روز دوشنبه اعلام نشده است.

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از جنوب‌غرب به کشور، برای نوار جنوبی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی و اعلام کرد: سایر نقاط کشور از امروز تا چهارشنبه دارای جوی آرام خواهد بود، اما آخر هفته بارانی خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن) سامانه بارشی از سمت جنوب‌غرب وارد کشور خواهد شد.

امروز با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور، در استان‌های بوشهر، هرمزگان، جنوب استان‌های فارس و خوزستان، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

آیا مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 1402 تعطیل است؟

فردا (دوشنبه) در استان هرمزگان، جنوب استان‌های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گردوخاک رخ خواهد داد.

بارش باران و وزش باد شدید موقتی طی امروز و فردا در جزایر واقع در خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز پیش‌بینی می‌شود.

هشدار هواشناسی برای سه استان

سازمان هواشناسی همچنین با توجه به فعالیت سامانه بارشی و بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما، با صدور هشدار سطح نارنجی، اعلام کرد: امروز در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب فارس، غرب و جنوب هرمزگان احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، مه آلودگی، وزش باد، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها رخ خواهد داد.

این شرایط فردا (دوشنبه) در بوشهر، هرمزگان، جنوب فارس، جنوب کرمان و روز سه‌شنبه شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

این سازمان عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و آب‌روها، اجتناب از پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره و انتقال محصولات کشاورزی به انبارهای استاندارد و احتیاط در رانندگی را توصیه کرد.

پیش‌بینی جوی آرام برای سایر نقاط کشور

سایر نقاط کشور از امروز تا روز چهارشنبه دارای جوی آرام و پایدار خواهد بود، اما از اواخر وقت روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی سبب بارش خواهد شد.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در دو روز آینده مواج است.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج تا یک متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر و خلیج فارس خبر داد که سبب احتمال پاره شدن تورهای صیادی و خطر غرق شدن شناگرها، خسارت به تاسیسات ساحلی و فراساحل و اختلال در تردد و فعالیت های دریایی با احتمال اختلال در فعالیت سکوهای نفتی خواهد شد.

آسمان تهران امروز کمی ابری و گاهی همراه با ورزش باد خواهد بود که در شب آسمانی صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده است. کمینه دمای هوا در پایتخت ۷ درجه بالای صفر و بیشینه ۱۷ درجه بالای صفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان