بمب نقل و انتقالات ترکید: سعید عزت‌اللهی!


بمب نقل و انتقالات ترکید: سعید عزت‌اللهی!

سعید عزت‌اللهی احتمالا در روز‌های آینده تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید عزت‌اللهی یکی از لژیونر‌های باسابقه فوتبال ایران است که در سال‌های گذشته بازی در فوتبال اروپا را تجربه کرده و در سوپرلیگا دانمارک، چمپیونشیپ انگلیس، ژوپیر بلژیک و سوپرلیگ روسیه بازی کرد، اما حالا با پایان قراردادش در وایله آماده انتقال بعدی خواهد شد.

عزت‌اللهی که در جام ملت‌ها عملکرد درخشانی داشت و بازیکن فیکس تیم امیر قلعه‌نویی بود، در نیم فصل پیشنهادات مختلفی داشت، اما در نهایت این تیم شباب الاهلی بود که توانست رضایت باشگاه وایله را برای این انتقال جلب کند.

شباب الاهلی که دو فصل احمد نوراللهی را در خط هافبک خود داشت، حالا با عزت‌اللهی برای حضور در این تیم به توافق رسیده تا سعید دومین تجربه خود در حاشیه خلیج فارس را احتمالا با این تیم استارت بزند.


سعید که پیش از این یک دوره کوتاه در الغرافه حضور داشت، احتمالا در نیم فصل بعدی پیراهن شباب الاهلی را خواهد پوشید تا برای قهرمانی در لیگ ادنوک امارات تلاش کند.

این در حالی است که او پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران هم داشت، اما با توجه به ناتوانی باشگاه‌های ایرانی در تامین مبلغ رضایتنامه و علاقه عزت‌اللهی به حضور در خارج از کشور، در نهایت توافق با شباب الاهلی انجام شد.

هدایت شباب الاهلی بر عهده مارکو نیلوکیچ صربستانی است و این تیم در رتبه سوم جدول لیگ امارات حضور دارد و برای قهرمانی با العین و الوصل رقابت خواهد کرد.

اگرچه توافقات برای این انتقال انجام شده، اما برای رسمیت آن باید منتظر روز‌های بعدی ماند. البته این خبر از سوی منابع اماراتی نیز تائید شده، اما شاید در نهایت وایله از تصمیم خود برای فروش عزت‌اللهی صرف‌نظر کند./ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی