پرسپولیس برای ستاره مسعود شجاعی نامه زد


پرسپولیس برای ستاره مسعود شجاعی نامه زد

باشگاه پرسپولیس برای پوشش خط هافبک خود به دنبال بازیکن جوان تیم هوادار تهران است.

با جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس که به واسطه مشمول سربازی شدن راهی ملوان شده است، به نظر می‌رسید اولین اقدام این باشگاه جذب جانشین وی باشد.

موضوعی که تا این لحظه و علی‌رغم جذب چهار بازیکن، نهایی نشد و سرخپوشان در مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود به بن‌بست خوردند. این در حالی بود که پرسپولیس قصد داشت برای گزینه جانشینی سرلک، محمد خدابنده لو را از مس رفسنجان جذب کند و تا آخرین لحظات نیز برای این گزینه تلاش داشت اما با مخالفت نارنجی‌پوشان و در ادامه محرم نویدکیا این موضوع منتفی شد.

اکنون در شرایطی که پرسپولیس در بازار زمستانی اقدام به جذب اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی کرده است، قصد دارد در پنجمین اقدام نقل و انتقالاتی خود هافبک دفاعی هوادار تهران را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس برای ستاره مسعود شجاعی نامه زد

مهدی گودرزی ، هافبک 20 ساله هوادار تهران اکنون مورد توجه باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویرا قرار گرفته و بر این اساس این باشگاه برای مذاکره در خصوص جذب این بازیکن به هوادار تهران نامه رسمی زده و در انتظار پاسخ بنفش‌پوشان است.

گودرزی که در پست هافبک دفاعی برای هوادار تهران بازی می‌کند اکنون در شرایطی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته که سرخپوشان با توجه به جدایی میلاد سرلک به دنبال پوشش در این پست هستند و شرایط سنی او می‌تواند پوئن موثری برای این تیم محسوب شود.

این بازیکن در ۱۷ سالگی در سایپا کار را زیر نظر امید روانخواه و در ادامه حمید درخشان دنبال کرد و توانست در لیگ دسته اول ۲۰ بازی برای نارنجی‌پوشان به میدان برود.

او در فصل گذشته از سایپا راهی ذوب آهن شده بود و در ادامه با نظر محمود فکری به تهران بازگشت و پیراهن تیم هوادار را بر تن کرد و توانسته در تمامی دیدارهای این فصل بنفش‌پوشان از زمان صدور رضایت‌نامه‌اش به میدان برود. او در پست هافبک دفاعی در این فصل دو پاس گل برای تیمش ثبت کرده و مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان در این بخش نیز برای تیمش موثر ظاهر شده است.

البته پرسپولیس برای جذب این بازیکن سپاهان و نساجی قائمشهر را نیز به عنوان رقیب خود دارد و باید دید در نهایت مذاکره آنها با هوادار تهران به سمتی پیش خواهد رفت که اولین بازیکن خود را از این باشگاه به خدمت بگیرند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...