قمه‌کش‌های اجاره‌ای دستگیر شدند/ 400 میلیون تومان برای سلاخی جوان 28 ساله


قمه‌کش‌های اجاره‌ای دستگیر شدند/ 400 میلیون تومان برای سلاخی جوان 28 ساله

معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار خبر داد که برای لت و پار کردن یک جوان ۲۸ ساله ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب اظهار کرد: گروهی از اراذل و اوباش با دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اقدام به ضرب و جرح یک جوان ۲۸ ساله در غرب تهران کردند.

وی با بیان اینکه این دو اراذل و اوباش که سابقه‌دار هستند در بهمن سال جاری با استفاده از شمشیر و قمه در مقابل محل سکونت این جوان وی را مجروح کردند، تصریح کرد: این جوان بی‌گناه از ناحیه دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن مجروح شد.

معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب متذکر شد: این جوان بر اثر شدت جراحات وارده انگشت‌های یک دست و یک پای خود را از دست داده و شدت ضربات به قدری عمیق و زیاد بوده است که موجب قطع شدن عصب‌های دست و پای او هم شده است.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: به محض وصول خبر این شرارت هولناک، تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به منظور شناسایی ضاربین آغاز و پس از ۳ شبانه‌روز اقدامات میدانی، ۲ شرور این جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بازسازی صحنه جرم امروز در محل حادثه (خیابان آیت‌الله کاشانی) انجام می‌شود، گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر کردن این شرورها کرده است، کماکان ادامه دارد.

منبع:همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)