تجربه ای نو از خرید خودرو، در نمایندگی‌‎های تلاش خودرو ایرانیان


تجربه ای نو از خرید خودرو، در نمایندگی‌‎های تلاش خودرو ایرانیان

تلاش خودرو ایرانیان یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که فعالیت خود را از سال 1388 با هدف ارائه خدماتی با کیفیت و استاندارد به مشتریان در شهر تبریز آغاز کرد. در طول این سال‌ها، تلاش خودرو...

تلاش خودرو ایرانیان یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که فعالیت خود را از سال 1388 با هدف ارائه خدماتی با کیفیت و استاندارد به مشتریان در شهر تبریز آغاز کرد. در طول این سال‌ها، تلاش خودرو ایرانیان با ارائه خدماتی متمایز و مبتکرانه، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در صنعت خودرو ایران تثبیت کند و شبکه نمایندگان خود را در سطح شهر تبریز و تهران گسترش دهد. تلاش خودرو ایرانیان با سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو، به خوبی نیازها و انتظارات مشتریان را می‌شناسد. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، توانسته است طی 14 سال گذشته، خدماتی با کیفیت و استاندارد به مشتریان ارائه دهد.

این مجموعه در حال حاضر با 10 شعبه فعال در شهرهای تبریز و تهران، کلیه خدمات برندهای صنایع خودروسازی مدیران (چری، ام‌وی‌ام و فونیکس)، آرین پارس موتور (لاماری)، آرین‌موتور (میتسوبیشی)، گروه بهمن و سیف خودرو (اس ‌دبلیو ‌ام) خدماتی نوین و متمایز را با هدف رضایتمندی حداکثری مشتریان خود ارائه می‌کند. همچنین از دیگر ویژگی‌های این مجموعه، راه‌اندازی و تجهیز نمایندگی‌های استاندارد از جمله نمایندگی 2103 لاماری در شهر تهران است که به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش استاندارد شناخته می‌شود.

تجربه ای نو از خرید خودرو، در نمایندگی‌‎های تلاش خودرو ایرانیاننمایندگی 2103 لاماری

نمایندگی 2103 لاماری

شرکت تلاش خودرو ایرانیان در راستای رفاه حال مشتریان، شوروم لاماری کد 2103 را مطابق با استانداردهای لاماری دیزاین و طراحی کرده است تا مشتریان در فضایی پویا و در عین حال آرام، تجربه‌ای لذتبخش از ثبت نام و تحویل خودرو داشته باشند. دیزاین و فضاسازی این نمایندگی به گونه‌ای انجام شده که شاهد حضور نسخه‌های فول آپشن لاماری و لاماری هیبریدی هستیم.

گفتنی است در این نمایندگی کلیه خدمات ثبت‌نام خودروهای لاماری، در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور مشتری انجام می‌گردد. همچنین برای آن دسته از مشتریان که قصد دارند خودروی لاماری را به صورت پلاک‌دار و تحویل فوری خریداری نمایند، این نمایندگی تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

شایان ذکر است ارائه خدمات پس از فروش اختصاصی لاماری از دیگر مزایای نمایندگی کد 2103 تلاش خودرو ایرانیان است. بنابراین داراندگان خودروهای لاماری می‌توانند تمامی امور مرتبط با خرید، فروش و خدمات پس از فروش خودرو خود را به این نمایندگی بسپارند. از دیگر مزایای خرید خودرو لاماری ایما از تلاش خودرو ایرانیان، ارائه خدمات پس از فروش اختصاصی است.

تجربه ای نو از خرید خودرو، در نمایندگی‌‎های تلاش خودرو ایرانیانخدمات پس از فروش استاندارد و تخصصی

خدمات پس از فروش استاندارد و تخصصی

شرکت تلاش خودرو ایرانیان در حال حاضر با 7 نمایندگی فعال در زمینه ارائه خدمات پس از فروش تخصصی در شهرهای تهران و تبریز به فعالیت خود ادامه می‌دهد، این مجموعه‌ها شامل 2 نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو، یک نمایندگی خدمات پس از فروش گروه بهمن، یک نمایندگی لاماری و سیف خودرو، یک مرکز خدمات پس از فروش آرین دیزل و یک مرکز مختص صافکاری نقاشی و خدمات میتسوبیشی و رامک خودرو در شهر تبریز و یک نمایندگی اختصاصی خدمات پس از فروش لاماری در شهر تهران است که در این مرکز کلیه خدمات سرویس‌های خودروی لاماری ایما از جمله سرویس‌های اولیه و سرویس‌های ثانویه طبق استاندارد برند مادر توسط تکنسین‌های دوره دیده و حرفه‌ای و همچنین به وسیله تجهیزات و ابزار مخصوص استاندارد ارائه می‌شود.

تجربه ای نو از خرید خودرو، در نمایندگی‌‎های تلاش خودرو ایرانیانمزیت نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

مزیت نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید خودرو از نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، بهره‌‎مندی از یکسال بیمه بدنه رایگان خودرو، امکان ارسال رایگان خودرو در شهرهای تبریز و تهران به درب منزل و به سایر نقاط در سراسر کشور، 8 نوبت کارواش رایگان و سرویس‌های غیرحضوری نظیر انجام صفر تا صد فرایند ثبت‌نام و خرید خودرو است. چرا که برای تکمیل ثبت‌نام نیازی به حضور مشتری در محل نمایندگی نبوده و کارشناسان این شرکت تمامی فرآیندها و مراحل را بدون حضور ایشان در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

راه‌های ارتباطی با نمایندگی‌های تلاش خودرو ایرانیان

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانیtalashkhodro.com مراجعه کنند. همچنین برای مشاوره و تکمیل ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس بگیرند.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 آماده ارائه خدمات جدید و متمایز به خریداران خودرو لاماری است. همچنین نمایندگی شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می‌باشد.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قطعه‌ سازان برای پرداخت حقوق و عیدی کارگرانشان وام گرفتند