رونمایی از 2 اثر شاخص شیخ حسین انصاریان با حضور وزیر فرهنگ


رونمایی از 2 اثر شاخص شیخ حسین انصاریان با حضور وزیر فرهنگ

مراسم نکوداشت حجت الاسلام انصاریان همراه با رونمایی از دو اثر این عالم بزرگوار برگزار شد.

رونمایی از 2 اثر شاخص شیخ حسین انصاریان با حضور وزیر فرهنگ

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان امروز با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری، محمدعلی مهدوی راد استاد دانشگاه تهران و سید ضیاءالدین محمودیان رئیس موسسه فرهنگی دارالعرفان، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از اصحاب علم و فرهنگ از حاضران در این برنامه بودند.

همچنین از کتاب «تفسیر حکیم» و «کتاب خصال» به عنوان دو نمونه از آثار استاد حسین انصاریان و تمبر مراسم رونمایی شد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه باید از شخصیت‌های برجسته علمی و مذهبی تجلیل کنیم، گفت: اندیشمندانی که در زمینه معرفی قرآن، عترت و دعا تلاش می‌کنند و ما را با این مضامین آشنا کرده‌اند و شخصیت‌های منبری بی نظیر مانند حجت الاسلام حسین انصاریان که حوزه دانشی وسیعی دارند، باید تجلیل شوند.

وی با اشاره به اینکه با استاد انصاریان از کودکی انس گرفتیم، گفت: جامعۀ ما در طول دهه‌ها با منبر‌های پر مغز و نوای دلسوز ایشان آشناست. این اشتیاق تا امروز ادامه دارد و همچنان از منبر‌های وی استفاده می‌کند. ما به این تجلیل‌ها موظفیم و نیاز داریم. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)