نوکیا اج‌مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی


نوکیا اج‌مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی

نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ موبایلی مفهومی با طراحی بسیار متفاوت است؛ دستگاهی که طرفداران نوکیا را به وجد می‌آورد.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی‌که زمزمه‌های خروج کامل نوکیا از بازار موبایل به‌گوش می‌رسد، طراحی خوش‌ذوق نمونه‌هایی مفهومی و پیشرفته از گوشی نوکیا به‌نمایش گذاشته است که ظاهری جذاب و رنگ‌های هیجان‌انگیزی دارند.

به نقل از زومیت، در طرح منتسب‌ به موبایلی که ظاهرا نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ نام دارد،‌ گفته شده است این محصول از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر ۷٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. چینش دوربین‌های پشتی در نگاه اول بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد و مشخصاً افراد مبتلا به ترایپوفوبیا را آزار می‌دهد.

نوکیا اج‌مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی

طراح اینستاگرامی ایده‌های مختلفی برای نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ مطرح کرده است. در یک نمونه‌، موبایلی می‌بینیم که شباهت زیادی به گوشی آیفون دارد؛ اما در پشتش لوگو نوکیا دیده می‌شود. در طرحی دیگر، پنل پشتی گوشی میزبان ۹ دوربین است.

مشخصاً محصولاتی که در تصاویر دیده می‌شوند، همگی مدل مفهومی هستند و ارتباط مستقیمی به برند نوکیا ندارند. هم‌اکنون حق تولید گوشی‌های نوکیا دراختیار شرکت HMD است. شایعه‌های جدید می‌گویند HMD در پی توقف تولید گوشی‌های نوکیا و تولید موبایل‌هایی با برند اختصاصی است.

نوکیا اج‌مکس، یک گوشی متفاوت و رویایی

در سال‌های اخیر، نوکیا حضور نسبتاً کم‌رنگی در بازار موبایل داشته است و هیچ پرچم‌داری از این برند ندیده‌ایم. قیمت گوشی نوکیا در مدل‌های اقتصادی نسبتاً منطقی است؛ اما همچنان بسیاری از کاربران خرید گوشی سامسونگ و خرید گوشی شیائومی را به خرید گوشی های نوکیا ترجیح می‌دهند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873070

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی