15 شهید در بمباران غزه/ 11 شهید در حمله به جنوب لبنان/ اظهارات فرمانده ارشد صهیونیست درباره جبهه شمال


15 شهید در بمباران غزه/ 11 شهید در حمله به جنوب لبنان/ اظهارات فرمانده ارشد صهیونیست درباره جبهه شمال

بمباران مناطق مختلف غزه با ۱۵ شهید، شهادت ۱۱ نفر در حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان، اظهارات رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل درباره جبهه شمال فلسطین اشغالی از مهمترین تحولات بامدادی پیرامون نوار غزه است.

رژیم اسرائیل طی ساعاتی از چهارشنبه شب و بامداد امروز پنجشنبه مناطقی در جنوب لبنان و مرکز نوار غزه را بمباران کرد که در اثر آن شماری 26 نفر به شهادت رسیده و احتمال افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها بالاست.

مهمترین تحولات بامدادی روز 132 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************************

شهادت 15 نفر در مرکز غزه

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه، 15 نفر به شهادت رسیده‌اند.

رژیم اسرائیل ساعاتی پیش یک خانه مسکونی متعلق به خانواده نویجع را در النصیرات بمباران کرد که در اثر آن 15 نفر شهید و تعدادی زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

4 شهید و 7 زخمی در بمباران جنوب لبنان

شبکه المیادین لبنان گزارش داد که در اثر بمباران ساختمان مسکونی در شهر النبطیه واقع در جنوب لبنان چهار نفر شهید و هفت تن دیگر زخمی شده‌اند.

شبکه العربیه به نقل از منابع خود گزارش داد که این افراد همه غیرنظامی بوده‌اند که یکی از آن‌ها دختر جوانی به نام امانی برجاوی است.

افزایش شمار شهدای حمله هوایی اسرائیل به غیرنظامیان در جنوب لبنان

رسانه‌های لبنان از افزایش شمار شهدای حمله هوایی رژیم اسرائیل به ساختمان مسکونی به 11 نفر خبر دادند که همه‌ آن‌ها غیر نظامی است و برخلاف ادعای صهیونیست‌ها هیچ فرد نظامی در بین‌ آن‌ها نیست.

شهادت یکی از رزمندگان حزب الله

جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ابراهیم حسین معروف به کمیل در راه قدس و حملات رژیم اسرائیل به شهرک الطیبه لبنان به شهادت رسیده است.

ممانعت از حضور هیئت اسرائیلی در نشست اتحادیه آفریقا

رسانه‌ها گزارش دادند که اتحادیه آفریقا مانع از حضور هیئت رژیم اسرائیل در مقر خود در آستانه شروع نشست سران این اتحادیه در شهر آدیسابابا در اتیوپی شده است.

در این هیئت مدیرکل وزارت خارجه رژیم اسرائیل نیز حضور داشت که قرار بود در نشست مقدماتی اتحادیه مذکور شرکت کند.

وزارت خارجه رژیم تل‌آویو در واکنش به این اقدام اتحادیه آفریقا، آن را متهم به نمایندگی از سوی حماس و درنظر گرفتن منابع این جنبش کرد و مدعی شد که تل‌‌آویو به قوانین بین‌الملل احترام می‌گذارد.

رژیم اسرائیل عضو ناظر این اتحادیه است و تلاش دارد به عضو دائمی تبدیل شود. ولی مخالفان جدی در این مسیر دارد که سال جاری این اتحادیه عضویت دائم این رژیم در اتحادیه را نپذیرفت و گروه‌های فلسطینی از این اقدام حمایت کردند.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل: برای جنگ در شمال آماده‌ایم

دانیال هگاری، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل به نقل از رئیس ستاد کل ارتش این رژیم مدعی شد که هرتزی هالوی در جریان ارزیابی خود از اوضاع در منطقه شمال فلسطین اشغالی گفته است که ارتش رژیم اسرائیل برای جنگ در شمال آماده می‌شود.

این اظهارات تهدید آمیز و تکراری هالوی در حالی است که صهیونیست‌های ساکن شمال فلسطین اشغالی معتقدند که ارتش و حکومت صهیونیست‌ها دیگر قادر به حمایت و تأمین امنیت آن‌ها نیست و تاکنون نتوانسته به اهداف خود یعنی نابودی کامل حماس و آزاد کردن اسرای صهیونیست دست یابد.

حمدان: آمریکا شریک جرم است و رژیم صهیونیستی، اهل حیله

عضو جنبش حماس آمریکا را شریک جرم رژیم اسرائیل دانست و گفت که رئیس جمهور کاخ سفید بیشتر نگران خود است تا اینکه نگران واقعی رفح و غزه باشد.

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری برای انجام مراسم دینی

شبه نظامیان صهیونیست شهرک‌نشین به صورت گله‌ای و با حمایت نظامیان ارتش رژیم اسرائیل به بهانه انجام مراسم تلمودی به شهرک کفر حارس واقع در استان سلفیت کرانه باختری یورش بردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟