بازگشت رامین رضاییان به لیگ مورد علاقه‌اش!


بازگشت رامین رضاییان به لیگ مورد علاقه‌اش!

رامین رضاییان در بازی مقابل الهلال نقش کلیدی خواهد داشت.

رامین رضاییان پس از تجربه تلخ جام‌ملت‌های آسیا که با ناکامی و عدم درخشش او همراه بود امروز در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال خواهد رفت و با حفظ روندی که در بازی‌های مرحله گروهی داشت می‌تواند بار دیگر درخشش در زمین مسابقه را تجربه کند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان در این مسابقه حساس باشد.

بازگشت رامین رضاییان به لیگ مورد علاقه‌اش!

دیدار سپاهان و الهلال یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی آسیا است که تنها نماینده ایران باید به مصاف تیم پرستاره و قدرتمند عربستانی برود، رامین رضاییان یکی از کلیدی ترین بازیکنان سپاهان در مرحله گروهی بود و 4 گل در این مسابقات به ثمر رساند.

اوج درخشش رامین در بازی با آلمالیق در ازبکستان همراه بود، مسابقه ای که سپاهان با 2 گل رامین موفق شد سه بر یک این تیم را شکست دهد، رامین همچنین در بازی برگشت در پیروزی 9 بر 0 سپاهان یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند.

درخشش رامین به بازی با آلمالیق ختم نمی‌شود، او مقابل نیروهوایی عراق یک پاس گل به نام خود ثبت کرد و در آخرین مسابقه سپاهان تک گل این تیم را مقابل الاتحاد به ثمر رساند.

مدافع راست سپاهان در این مسابقه کار سختی مقابل بازیکنان کناری الهلال خواهد داشت و علاوه بر مسئولیت دفاعی که برعهده دارد باید در حملات این تیم حضور موثر داشته باشد و از فضای خالی یاسر الشهرانی یا محمد البریک استفاده کند.
این مسابقه ساعت ۱۹:۳۰ در اصفهان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا