شکارچی دوچرخه های مهرشهری ها زمینگیر شد + جزییات


شکارچی دوچرخه های مهرشهری ها زمینگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این خصوص بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در منطقه مهرشهر کرج، تیمی ویژه از ماموران کلانتری 22 این شهرستان برای...

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این خصوص بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در منطقه مهرشهر کرج، تیمی ویژه از ماموران کلانتری 22 این شهرستان برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی افزود:ماموران با بررسی‌های میدانی در مناطق وقوع سرقت موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شده و و با ردزنی مخفیگاه او در سطح حوزه استحفاظی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس کرج با اشاره به کشف تعدادی دوچرخه سرقتی در مخفیگاه متهم، گفت: تاکنون 7 فقره سرقت از سوی این سارق محرز و مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، در خصوص شیوه و شگرد سارق گفت: این فرد با سوء استفاده از غفلت شهروندان وارد پارکینگ آپارتمان‌ها شده و در کمتر از چند ثانیه دوچرخه‌ها را به سرقت برده و متواری می‌شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتماً در هنگام خروج از ساختمان از بسته شدن درب پارکینگ اطمینان و سپس محیط را ترک کنند.


شکارچی دوچرخه های مهرشهری ها زمینگیر شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها