رهبر انصارالله: تاکنون معادل 4 بمب اتمی بر سر مردم غزه ریخته‌اند


رهبر انصارالله: تاکنون معادل 4 بمب اتمی بر سر مردم غزه ریخته‌اند

رهبرانصارالله یمن گفت: رژیم اسرائیل به ارتکاب جنایات شنیع و وحشیانه خود در غزه ادامه می‌دهد و قدرت‌های شرور جهان هم با ویرانگرترین و کُشنده‌ترین تسلیحات کشتار و ویرانی از این رژیم حمایت می‌کنند.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: برای نوزدهمین هفته پیاپی شاهد تجاوزات وحشیانه رژیم اسرائیل به غزه هستیم و این رژیم وحشیانه ترین و هولناک ترین جنایات را مرتکب می شود.

وی خاطر نشان کرد دشمن به ارتکاب جنایات شنیع و وحشیانه خود در غزه ادامه می دهد و قدرتهای شرور جهان هم با ویرانگرترین و کُشنده‌ترین تسلیحات کشتار و ویرانی از این رژیم حمایت می کنند.

الحوثی گفت بمبهای ویرانگر و موشکهای اهدا شده به دشمن صهیونیستی آخرین فناوریهای آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای غربی است که به دست این رژیم رسیده است.

رهبرانصارالله تصریح کرد بمبهایی با قدرت انفجاری بسیار شدید که مختص مقابله با ارتشهای مجهز به پایگاههای نظامی و تسلیحات نظامی سنگین است، اما این بمبها بر سر زنان و کودکان و بر زیرساختهای غزه ریخته می شود.

الحوثی افزود حجم سنگین ویرانی و ادامه جنایات با شدت بسیار بالا در غزه به سبب حمایت آمریکا از توانمندی های رژیم صهیونیستی است و اگر حمایتهای آمریکا نبود، این رژیم نمی توانست این حجم سنگین از ویرانی و جنایات هولناک را مرتکب شود.

وی تاکید کرد آمریکا مسئول اول ویرانی و جنایات در غزه و ادامه آن طی این مدت است.دشمن اسرائیلی بیش از 25 هزار تن گلوله و بمب آمریکایی را برای کشتار کودکان و زنان غزه و ویران کردن منازل آنها بر سرشان ریخته است.

رهبر انصارالله تصریح کرد آمریکا به طور مستقیم در این جنایات از طریق مشارکت در پرواز جنگنده ها، جاسوسی و شناسایی و ارائه اطلاعات لازم و طرح ریزی نقشه های عملیات و تجاوزگری به غزه دست دارد.

وی افزود آمریکا در سطح منطقه ای هم از رژیم اسرائیل حمایت می کند و بر برخی کشورها برای اتخاذ مواضع منفی علیه مردم غزه فشار وارد کرده و آنها را به این کار تشویق می کند، به طوری که این فشارها برخی کشورها را به خیانت و تضعیف مواضع جهان اسلام و ارائه کمک سری از رژیم صهیونیستی مجبور کرده است.

وی گفت آمریکا با کشورها و گروههای آزاده ای که به حمایت از ملت فلسطین می پردازند، مقابله می کند و کشور ما را به این خاطر هدف تجاوز قرار داده است.

الحوثی گفت میزان مواد منفجره ای که دشمن علیه مردم غزه استفاده، معادل چهار بمب اتمی است که آمریکا بر شهر هیروشیمای ژاپن انداخته بود.

وی ادامه داد رژیم صهیونیستی انواع سلاحها را در این تجاوزات به کار گرفته تا نوار غزه دیگر قابل زندگی نباشد، نکته ای که مقامات صهیونیست به آن اشاره کرده اند.

وی با اشاره به ادامه خیانت و همدستی برخی رژیمهای سازشکار عرب علیه مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد جبهه های پشتیبان و حامی غزه در لبنان، عراق و یمن همچنان به این حمایتها ادامه می دهند.

وی افزود جبهه ما در یمن همچنان به صورت تاثیرگذار و کارامد با وجود تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، به حمایتها خود از غزه ادامه می دهد.

وی ادامه داد بنا به اعتراف خود دشمنان، تجاوزات آمریکا و انگلیس در تحقق اهدافشان شکست خورده است. دشمنان آمریکایی و انگلیسی ما به تاثیر جبهه یمن در پشتیبانی و حمایت از غزه در برابر دشمن اسرائیلی اعتراف کرده اند.

وی ادامه داد تاثیرگذاری عملیات ما در دریا به حد جلوگیری از تردد کشتی های مرتبط با رژیم اسرائیل رسیده و تقریبا حرکت این کشتی ها به صفر رسیده است.

رهبرانصارالله تاکید کرد دیگر این معادله که آمریکا تهدید کند و همه تماشاچی باشند، پایان یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه