ارزش یورویی خودروهای وارداتی مرسدس بنز ویژه جانبازان + جدول


ارزش یورویی خودروهای وارداتی مرسدس بنز ویژه جانبازان + جدول

به دنبال افزایش قیمت خودروهای وارداتی مجاز برای جانبازان، شرکت ستاره ایران اقدام به عرضه خودروهای برند مرسدس بنز در سامانه یکپارچه کرده است. مدل‌های C180، CLA 180، GLA 180 و GLB 180 خودروهای متعلق به برند تجاری مرسدس بز هستند که...

به دنبال افزایش قیمت خودروهای وارداتی مجاز برای جانبازان، شرکت ستاره ایران اقدام به عرضه خودروهای برند مرسدس بنز در سامانه یکپارچه کرده است. مدل‌های C180، CLA 180، GLA 180 و GLB 180 خودروهای متعلق به برند تجاری مرسدس بز هستند که به زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

خودروهای سواری با برند تجاری بنز در چارچوب ضوابط و قوانین مربوط به دستورالعمل واردات خودرو جانبازان وارد کشور شده و قیمت آن‌ها توسط کمیته بررسی مورد تأیید قرار گرفته است. مسلما افراد عادی سهمی از این خودروها نخواهند داشت.

ارزش یورویی خودروهای وارداتی مرسدس بنز ویژه جانبازان + جدولمرسدس بنز CLA 180

شرکت ستاره ایران اخیرا با ارسال نامه‌ای به وزیر توسعه و تجارت کشور، ارزش یورویی بنزهای وارداتی را اعلام کرده و از این سازمان خواسته تا جواز انجام مراحل اداری جهت ثبت مشخصات خودروهای آلمانی را صادر کند. در صورت تأیید این درخواست، مشخصات بنزهای وارداتی به طور دقیق توسط شرکت ستاره شهر اعلام می‌شود. در جدول زیر، قیمت اعلامی برای چهار مدل مرسدس بنز را مشاهده می‌کنید.

جدول ارزش یورویی خودروهای وارداتی مرسدس بنز برای جانبازان

برند تجاریمدلقیمت
مرسدس بنزCLA 180۳۵۰۰۰ یورو
مرسدس بنزC 180۳۷۰۰۰ یورو
مرسدس بنزGLA 180۳۷۵۰۰ یورو
مرسدس بنزGLB 180۳۸۵۰۰ یورو

نگاهی بر مشخصات بنزهای وارداتی برای جانبازان

دومین نسل CLA محصول سال ۲۰۱۹ بوده و به پیشرانه هیبریدی خفیف مجهز است. موتور ۱.۳ لیتری توربوشارژ این ماشین ۱۳۶ اسب بخار قدرت داشته و گشتاور آن به ۲۳۰ نیوتن متر می‌رسد. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

سدان دیگر مرسدس بنز که برای جانبازان انتخاب شده، نسل پنجم کلاس C بوده که از سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده است. این ماشین نیز علاوه بر موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ، از یک موتور الکتریکی کوچک نیز استفاده می‌کند. این دو موتور درمجموع ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارند و قوای محرکه آن‌ها به وسیله گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌های عقب وارد می‌شود.

ارزش یورویی خودروهای وارداتی مرسدس بنز ویژه جانبازان + جدولمرسدس بنز GLB 180

مرسدس بنز GLA 180‌ محصول سال ۲۰۱۷ است که در دسته کراس اوورهای کامپکت و شهری قرار می‌گیرد. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ این ماشین ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. جی‌ال‌آ ۱۸۰ شتاب صفر تا صد را در مدت‌زمان ۹.۲ ثانیه مدیریت کرده و می‌تواند تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

گزینه وارداتی دیگر ستاره ایران، کراس هاچبک GLB 180 است که از سال ۲۰۲۰ روی خط تولید قرار دارد. این ماشین از موتور ۱.۴ لیتری با ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند و به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه است. این خودرو در ازای پیمایش صد کیلومتر جاده شهری، تنها ۷.۴ لیتر بنزین و برای پیمایش صد کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند.


گالری تصاویر



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگاهی به تکنولوژی جالب مناطق eDrive بی ام و