آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اعلام شد/ در کدام محورها برف و باران می‌بارد؟


آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها  اعلام شد/ در کدام محورها برف و باران می‌بارد؟

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده چالوس مسیر...

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های ماسال و تونل کندوان، سنگین گزارش شده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود خبر داد و گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.سرهنگ شیرانی تصریح کرد: محورهای هراز و چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران هستند.

وی به وضعیت ترافیکی سایر محورها اشاره و بیان داشت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا پل کلاک، سنگین و در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا تا مهرشهر و همچنین آزادراه قم - تهران حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد، نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های لرستان ، همدان، چهارمحال و بختیاری ، مازندران و البرز خبر داد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان ، گلستان ، کهگیلویه و بویراحمد ،کردستان ، کرمانشاه ، مرکزی ، قم ، قزوین، فارس ، سمنان ، خراسان شمالی ، ایلام ، تهران و اصفهان نیز باران می بارد.


آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها  اعلام شد/ در کدام محورها برف و باران می‌بارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا