آیا مدارس یاسوج فردا شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است؟


آیا مدارس یاسوج فردا شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس یاسوج فردا به خاطر بارندگی هنوز اعلام نشده است.

آیا مدارس یاسوج فردا شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟ این سوالی است که دانش آموزان و معلمان و والدین می پرسند.تعطیلی مدارس یاسوج هنوز اعلام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش باران شب گذشته تاکنون منجر به آبرفتگی برخی معابر شهر و مناطق حاشیه یاسوج و شهرهای مختلف استان شده اما تاکون گزارشی مبنی بر بروز خسارت ناشی از این بارش‌ها به مدیریت بحران اعلام نشده است.

علیرضا نیکروز افزود: محلات بختیاری ها، شرف آباد، بلهزار و جلوی بیمارستان شهید جلیل یاسوج از جمله مناطقی است که دچار آبگرفتگی شده است.

وی بیان کرد: واحدهای مسکونی این مناطق پایین تر از خیابان ساخته شده همین امر باعث شده با بارش باران آب وارد واحدهای مسکونی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیاز است تا شهرداری یاسوج و ساکنان مناطق مذکور در یک اقدام مشارکتی برای بهسازی معابر مناطق آسیب پذیر این شهر اقدام کنند.

نیکروز عنوان کرد: گزارشی از خسارت بارندگی های شبانه روز گذشته تاکنون در کهگیلویه وبویراحمد به مدیریت بحران استان ارائه نشده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد شبانه روز گذشته تا ساعت ۹.۳۰ دقیقه بامداد امروز در یاسوج ۵۷ میلی متر باران باریده است.براساس این گزارش این سامانه در ایستگاه های امامزاده جعفر۳۴،سی سخت ۳۲،دوگنبدان ۲۸،دهدشت ۲۳ و لیکک ۲۱باران داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...