کد دستوری اعتبار فجرانه اعلام شد + آخرین مهلت استفاده


کد دستوری اعتبار فجرانه اعلام شد + آخرین مهلت استفاده

کد دستوری اعلام شده برای اطلاع از اعتبار طرح کالابرگ فجرانه مشخص و معرفی شد.

کد دستوری اعتبار کالابرگ

به گزارش دلگرم به نقل از همشهری آنلاین: در قالب این طرح، خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی یارانه بگیر به مدت سه ماه، مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی فجرانه برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده می‌شوند.

کالا‌ها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد.

کد دستوری اعتبار فجرانه اعلام شد + آخرین مهلت استفاده

در قالب طرح فجرانه، در این مرحله جدید کالابرگ بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع می‌شود و این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد.

در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

مبلغ فوق، هفدهم بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا پانزدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

پس از اعلام اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالا‌های اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

کالابرگ فجرانه تا کی مهلت دارد ؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان فرصت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد.

مجید ظفری پور گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی باهدف حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر اجرا شد و افرادی که تمایل دارند از مزایای این طرح استفاده کنند، تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ فرصت دارند.

وی با بیان اینکه استفاده از یارانه کالابرگ الکترونیکی تا پایان هرماه امکان‌پذیر است، افزود: استفاده از یارانه برای خرید کالاهای اساسی سلیقه‌ای است و اجباری وجود ندارد.

ظفری پور با اشاره به اینکه فقط ۷ دهک اول جامعه می‌توانند از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، ادامه داد: اگر فرد یارانه بگیر تمایل داشته باشد یک ماه از این طرح استفاده کنند و ماه‌های دیگر یارانه خود را به صورت نقدی استفاده کند، خللی در دریافت یارانه به وجود نمی‌آید و سبب قطع یارانه نقدی نمی‌شود.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در این طرح خانوارهای یارانه بگیر تا دهک ۷ می‌توانند کالاهایی شامل؛ شیر کم چرب بطری، پنیر یو اف، ماست کم چرب، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.

گفتنی است؛ در طرح فجرانه، همه خانوار یارانه بگیر دهک‌های اول تا هفتم به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی دریافت می‌کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید