افشاگری دختر ابوبکر البغدادی درباره پدرش: پدرم مرا در 12 سالگی مجبور به ازدواج با محافظش کرد+ فیلم


افشاگری دختر ابوبکر البغدادی درباره پدرش: پدرم مرا در 12 سالگی مجبور به ازدواج با محافظش کرد+ فیلم

پس از مصاحبه اختصاصی اسماء محمد، همسر ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق «داعش»، دختر البغدادی نیز مطالب جدیدی را علیه پدرش مطرح کرده است.

افشاگری دختر ابوبکر البغدادی درباره پدرش: پدرم مرا در 12 سالگی مجبور به ازدواج با محافظش کرد+ فیلم

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنابر این گزارش، پس از افشاگری "اسما محمد"، همسر ابوبکر البغدادی، مردی که سال‌ها جهان را به وحشت انداخت، درباره همسرش و تحمیل خلافت خودخوانده وی بر مساحت گسترده‌ای از عراق و سوریه، این بار دخترش در گفتگو با تلویزیون عربستانی العربیه، اطلاعات بیشتری درباره او در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

«أمیمه البغدادی» دختر ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش در مصاحبه‌ای از زندان و محل حبس خود در بغداد گفت که چگونه پدرش او را در سن ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظ شخصی خود کرده است؛ و او تمام وقتش را بین همسران البغدادی در پناهگاه "خلیفه خودخوانده" گذرانده است.

همسر البغدادی هم فاش کرده بود که البغدادی بیش از ۱۰ اسیر زن ایزدی داشت و با آن‌ها زندگی می‌کرد. به گفته شبکه العربیه او تا جایی شیفته زنان بود که خلافت او به حکومت زنان و اسرای زن معروف شده بود.

وی گفت که ابراهیم العواد – که بعدا به عنوان رهبر بعدی داعش شناخته شد – هم چهار زن و ۱۱ بچه داشت.

اسما - که در سال ۱۹۹۹ با العواد ازدواج کرد- گفت: ابو محمد البغدادی و ابو حسن المهاجر همیشه با البغدادی بودند و او در روز‌های اخر عمرش به شدت نگران تعقیب و کمین پهپاد‌های آمریکایی بود.

أمیمه البغدادی دختر ابوبکر البغدادی خاطرنشان کرد: پدرم شب‌ها همسر مشخصی داشت، اما روز‌ها با همه بود و با قرعه کشی نزد همسرانش می‌رفت و قرعه کشی برعهده من بود، اما هیچ وقت اسم مادرم را در قرعه کشی نمی‌نوشتم.

وی افزود: وقتی پدرم را در تلویزیون دیدم که خلافت داعش را از مسجد النوری در موصل اعلام کرد، بسیار شوکه شدم. او یک هفته پس از این خطبه به خانه بازگشت.

دختر ابوبکر البغدادی در بخشی از این مصاحبه خاطرنشان کرد، پدرم وقتی ۱۲ ساله بودم مجبورم کرد تا با منصور، محافظ شخصی‌اش ازدواج کنم. منصور در بمباران رقه کشته شد.

أمیمه البغدادی گفت: نزدیک‌ترین شخص به پدرم برادرم حذیفه بود؛ او هم عقیده پدرم بود و خودش را منفجر کرد.

گروه تروریستی داعش در نهایت در سال ۲۰۱۷ فروپاشید و بغداد شکست این گروه تروریستی را رسما اعلام کرد، اما برخی گروهک‌های وابسته به آن در برخی مناطق پراکنده هنوز فعالیت می‌کنند.

گفتنی است رهبر گروه تروریستی داعش که در سال ۲۰۱۴ بخش وسیعی از عراق و سوریه را اشغال کرده بود، رسما خود را خلیفه خواند و شروع به اجرای قوانین افراطی خود کرد.

آمریکا در سال ۲۰۱۹ ادعا کرد که در یک عملیات ویژه در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه البغدادی را به قتل رسانده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در آن زمان اعلام کرد که کماندو‌های آمریکایی وی را تحت تعقیب قرار داد، اما او به همراه دو تن از زنان و پسرش خود را منفجر کرده است. / العالم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !