تحلیل جلیلی از انتخابات آتی؛ قرار نیست تنها یک نماینده انتخاب شود!


تحلیل جلیلی از انتخابات آتی؛ قرار نیست تنها یک نماینده انتخاب شود!

اقتصادنیوز: نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، گفت: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند همان دشمنانی که برای مردم ما اشک تمساح می‌ریختند، بمباران شیمیایی سردشت، ترور‌های نخبگان و شدید‌ترین تحریم را علیه مردم اعمال کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، سعید جلیلی روز دوشنبه در همایش بزرگ انتخابات که در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: در جای جای کشور عزیزمان شخصیت‌ها و چهره‌های ارزشمند بودند که حول محور اتقلاب و آرمان‌های نظام ایستاده و برای حفظ آن تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به اهداف خود نظیر استقلال، آزادی و پیشرفت دست یافته است، اضافه کرد: طی ۱۰۰ سال گذشته قدرت‌های جهان برای این سرزمین تصمیم گرفته و هر منطقه را به قدرتی واگذار می‌کردند.

خبر مرتبط
استقبال اندک از سخنرانی سعید جلیلی+عکس

اقتصادنیوز: سخنرانی روز گذشته سعید جلیلی در حسینیه جماران با حضور کم تعداد مردم روبرو شد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند همان دشمنانی که برای مردم ما اشک تمساح می‌ریختند، بمباران شیمیایی سردشت، ترور‌های نخبگان و شدید‌ترین تحریم را علیه مردم اعمال کردند.

وی افزود: زمانی که قدرت‌های صنعتی جهان از واگذاری کوچک‌ترین امکاناتی به ما امتناع می‌کردند، از قدرت جوانان و توانمندی‌های نخبگان ما بی خبر بودند که چگونه با همت و خودباوری به اوج قدرت علمی و نظامی دست خواهند یافت.

جلیلی با اشاره به اهمیت حضور در پای صندوق‌های رای بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال تنها انتخاب یک نماینده مجلس نیست و به عنوان یک راه برای پیمودن ادامه مسیر انقلاب اسلامی مطرح است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید