پایان تلخ درگیری دو برادر در ایستگاه اتوبوس تهران


پایان تلخ درگیری دو برادر در ایستگاه اتوبوس تهران

درگیری دو برادر در ایستگاه اتوبوس پایان تلخی داشت و با مرگ هر دوی آن‌ها پایان یافت.

پایان تلخ درگیری دو برادر در ایستگاه اتوبوس تهران

به گزارش راهبرد معاصر؛ بعدازظهر جمعه بیست‌وهفتم بهمن امسال به قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش حادثه‌ای اعلام شد. محل حادثه ایستگاه اتوبوسی در مرکز تهران بود که تیم جنایی راهی آنجا شد. بررسی‌ها حاکی از آن بود که مردی ۴۲ ساله با شلیک گلوله جان باخته است. در کنار او پیکر خونین مردی ۴۴ ساله افتاده بود که او نیز هدف شلیک گلوله قرار گرفته، اما زنده بود. وی به بیمارستان انتقال یافت، اما با وجود تلاش پزشکان، دقایقی بعد جانش را از دست داد.

در ادامه تحقیقات، اسرار این حادثه رازگشایی شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانیان دو برادر بودند که در ایستگاه اتوبوس با هم درگیر شده بودند. آنطور که شاهدان می‌گفتند مشاجره آن‌ها به دلیل اختلافات خانوادگی بود. سپس برادر بزرگتر، کلتی از جیب کتش بیرون آورد و برادر کوچکترش را نشانه گرفت. او شلیک کرد و برادرش را به قتل رساند. سپس اسلحه را روی سر خودش گذاشت و شلیک کرد که خودش هم جانش را از دست داد.

امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به همشهری آنلاین گفت: تحقیقات ابتدایی نشان داده که که این دو برادر با یکدیگر اختلاف خانوادگی داشتند که برادر بزرگ‌تر پس از قتل برادر کوچکترش، تصمیم مرگباری گرفته و به زندگی خودش پایان داده است. تحقیقات از خانواده این دو برادر برای مشخص شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک