جزئیات انتخاب دبیر بعدی جشنواره موسیقی فجر/ طرح چند نکته مهم


جزئیات انتخاب دبیر بعدی جشنواره موسیقی فجر/ طرح چند نکته مهم

به گزارش رکنا، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر روند برپایی...

به گزارش رکنا، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر روند برپایی این دوره از جشنواره بیان کرد: به یاری خداوند دوره سی و نهم جشنواره موسیقی فجر را پشت سرگذاشتیم و به نظرم خیلی دوره فاخری بود. کما اینکه هم هنرمندان ارزنده ای در جشنواره حضور داشتند، هم آثار خوبی ارایه شد و هم مخاطبان زیادی به تماشای کنسرت های جشنواره نشستند. جشنواره ای که به اعتقاد من یکی از ماندگارترین و کم نظیرترین ادوار جشنواره موسیقی فجر بود و جا دارد از همه دست اندرکاران تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جواب سوال دیگری مبنی بر برنامه اجرایی معاونت امور هنری برای بهبود وضعیت فعلی تبلیغات شهری آثار نمایشی و موسیقایی چه در زمان برگزاری جشنواره های فجر و چه در ایام دیگر در مقایسه با جشنواره فیلم فجر توضیح داد: البته باید حتما برای تبلیغات، بسته درستی را طراحی و تدارک ببینیم. موضوعی که متاسفانه مضایق بودجه اجازه نمی دهد به صورت کامل ایده ها را اجرایی کنیم. از آن طرف شهرداری هم مشاغل مختلفی را باید پوشش دهد بنابراین بدیهی است که به طور کامل در خدمت ماجرای تبلیغات آثار هنری باشند.

وی افزود: ما باید این نقیصه را توسط فضاهای مختلف رسانه ای، فضای مجازی و دیگر بسترهای تبلیغاتی پوشش دهیم. در حوزه تبلیغات شهری لازم است شهرداری به صورت جدی تری وارد میدان شود تا بتوانیم معایب را هرچه زودتر برطرف کنیم. دوستان در شهرداری حتما مشغله های بیشتری داشتند که نتوانستند به این بخش بپردازند اما من فکر می کنم تا زمانی که شهرداری خود را در عزت و افتخار جشنواره های فجر شریک نداند، نمی تواند همراهی لازم را داشته باشد.

وی یادآور شد: بنابراین همراهی شهرداری زمانی می‌تواند محقق شود که این جشنواره‌ها را جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبیند، بلکه این رویدادها را متعلق به جمهوری اسلامی ایران بداند. وقتی چنین مساله ای محقق شود قطعا حضور بیشتری در میدان خواهد داشت.

سالاری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر انتخاب دبیر آینده جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: هنوز به جمع بندی نرسیدیم اما به احتمال زیاد تا انتهای سال جاری دبیر دوره چهلم جشنواره بین المللی موسیقی فجر را معرفی می کنیم.

منبع: مهر


جزئیات انتخاب دبیر بعدی جشنواره موسیقی فجر/ طرح چند نکته مهم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید