تیم جدید سعید عزت‌اللهی رسماً اعلام شد


تیم جدید سعید عزت‌اللهی رسماً اعلام شد

با اعلام رسمی باشگاه شباب الاهلی امارات، سعید عزت اللهی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

بالاخره و پس از سه فصل (به صورت ناپیوسته) حضور در لباس وایله بولد کلاب، سعید عزت اللهی مقصد جدیدی را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کرد و این بازیکن یک بار دیگر به تیم های حوزه خلیج فارس بازگشت تا این بار با پوشیدن لباس شباب الاهلی به میدان برود.

تیم جدید سعید عزت‌اللهی رسماً اعلام شد

ملی پوش 27 ساله ای که فوتبالش را در لباس ملوان آغاز کرد، توانست به تیم های رده پایه اتلتیکو مادرید بپیوندد و حتی سابقه تمرین زیر نظر دیگو سیمئونه را نیز داشت اما در نهایت مدت زمان زیادی را در لیگ روسیه به فوتبال پرداخت و برای تیم هایی مانند زنیت، آنژی ماخاچ قلعه، روستوف و باشگاه های دیگری مانند ردینگ انگلیس و اوپن بلژیک به میدان رفت.

تیم جدید سعید عزت‌اللهی رسماً اعلام شد

عزت اللهی سپس در سال 2020 راهی وایله بولد کلاب دانمارک شد و یک دوره کوتاه قرضی نیز در الغرافه حضور داشت تا در نهایت و در فاصله 6 ماه مانده به پایان قراردادش، راهی امارات شد تا پیراهن شباب الاهلی را بر تن کند.

این تیم اماراتی که فصل قبل موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های ادنوک لیگ را کسب کند، اکنون با 9 امتیاز کمتر نسبت به الوصل صدرنشین و البته یک بازی کمتر، در رده سوم قرار دارد و امیدوار است تا با جذب عزت اللهی و برطرف کردن نقاط ضعف خود، از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

تیم جدید سعید عزت‌اللهی رسماً اعلام شد

بدین ترتیب عزت اللهی به سومین بازیکن ایرانی شباب الاهلی طی فصول اخیر تبدیل می شود. مهدی قایدی که اکنون برای اتحاد کلباء بازی می کند، تحت قرارداد الاهلی است و احمد نوراللهی نیز دو فصل برای این تیم به میدان رفت و توانست به عنوان قهرمانی امارات دست یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج