شرکت‌های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند


شرکت‌های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن تاکید بر این موضوع که شرکت‌های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند در آیین اختتامیه جایزه ملی فناوری نکست حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند گفت:«شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان یکی از پر افتخارترین مجموعه‌های علمی‌کشور است. به عنوان دومین استان کشور که در این حوزه پیشرو است پذیرفت که میزبان این جشنواره باشد و باید گفت اصفهان خانه امید این کشور است و همچنین تمام تلاش ما بر این است که چنین برنامه‌هایی در خارج از تهران و در دیگر استان‌ها هم باشند.»

او گفت:«وزرای قبلی علوم و فناوری چندین سال زحمت کشیدند که فناوری‌ای بدست آید تا امروز قابل استفاده باشد.»

شرکت‌های دانش بنیان آینده ساز تمدن کشور هستند

او ضمن اشاره به این موضوع که شرکت دانش بنیان موفق که به اقتصاد ومحصول رسیدند و همه دست به دست هم دادند تا معاونت علمی شکل گیرد، گفت:«ما در کشور به این نیاز داریم که مراکز بزرگی داشته باشیم که محل آفرینش فناوری باشند. شرکت‌هایی که در این برنامه حضور داشتند برای آینده برنامه‌ریزی داشتند و دبیرخانه با این نگرش سعی کرده برنامه‌هایی را انتخاب کند که کاملا رویکردی برای آینده داشته باشند.»

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875789

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات